Dell Technology משיקה בישראל את דגם ה- Inspiron 7400, עם מסך '14, משקל של עד 1.27 ק"ג, מקלדת מוארת לעבוד בכל תנאי התאורה, קורא טביעות אצבע לכניסה בטוחה, Dell Mobile Connect המשלב בין המחשב והטלפון החכם, חיישן פתיחה מהירה למסך גם כשהוא כבוי לגמרי, תריס פרטיות למצלמה, משטח מגע גדול וגימור אלומיניום החל ממחיר 4890 ₪. 

 
תמונה - DELL

• מקלדת מוארת 

• קורא טביעת אצבע 

• גימור אלומיניום 

• Dell Mobile Connect;  שילוב בין המחשב והטלפון החכם 

העיצוב המתקדם מצויד בשוליים צדדיים צרים לחוויית צפייה רחבה יותר בנוסף עם יחס מסך גוף של 90.9% ומערך יציאות המאפשרים להתחבר בקלות למכשירים אחרים.

הדגמים החדשים של Inspiron 7400, כוללים אפשרות למעבדי Intel i5 ו- i7 העדכניים ביותר לביצועים מהירים מדור 11, כמו גם התכונות החיוניות לעבודה בקצב מהיר. זיכרון  עד 16GB DDR3 4267Mhz, דיסק בתמיכה עד 2T SSD וכרטיסי מסך תומך עד MX350 2GB DDR5  NVIDIA לשיפור ביצועי הגרפיקה.

תמונה - DELL

ה- Inspiron  כולל גם את פיצ'ר Dell Cinema אשר מאפשר צפייה בסרטים וסדרות עם צבע אמיתי וחי המאפשר לבחור ארבעה מצבים לצפיה (סרט, מצב לילה, אנימציות וספורט), סאונד עמוק כפי שהיוצרים התכוונו שיישמע באולפן ההקלטות או על מסך גדול והזרמת מדיה באיכות גבוהה המסתמך על כרטיס רשת חזק כשלסרטים יש עדיפות על יישומים אחרים דחופים פחות, כמו הורדות ועדכוני תוכניות המתעלים רוחב פס מרבי לחוויה חלקה. כמו כן אפשרות לאחד את המכשירים עם Dell Mobile Connect;  שילוב בין המחשב והטלפון החכם ב- Android ו- iOS עם Dell Mobile Connect. אפשרות קבלת וביצוע שיחות טלפון, לקבל ולכתוב טקסטים, להעביר תמונות בין הטלפון למחשב, וקיום אינטראקציה עם הטלפון על גבי מסך המחשב.

תמונה - DELL

ל- Inspiron 7400 רזולוציית +QHD חדשה המספקת תמונה סופר חדה ויפה ובהירות של nit 300 לתאורה מבריקה באזורים בהירים. למסך 100% כיסוי צבעים sRGB המציג מגוון רחב של צבעים בעוד טכנולוגיית ה- Dolby Vision מספקת תמונות מציאותית.

תצוגת ה- ComfortView Plus הינה פתרון חומרה מוסמך של TÜV Rheinland Low Light Light המפחית את פליטת האור הכחול. המסך החדש ביחס גובה-רוחב של 16:10 מוסיף שטח רב יותר לתצוגה בגודל 14.5 אינץ' עבור שטח צפייה מוגדל ומרחב עבודה חזותי. הרמקולים מופנים מעלה מכוונים צליל לכיוון האוזניים ומאפשרים לקבל איכות צליל נהדרת בכל מקום בו נמצאים גם כשעובדים מהמיטה או הספה.

Express Charge ™ מאפשר חיי סוללה ארוכים לשימוש לאורך כל היום עם זמן מינימלי הנדרש לטעינה מחדש. 

לכל מחשבי DELL שירות טכנאי עד הבית בתוך יום עסקים.

תמונה - DELL

אודות דל טכנולוגיות

דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר – המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן. 

דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה. 

דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG