התאמה מדויקת של מתקן תלייה לקיר משפיעה על נוחות הצפייה, עבודה יעילה יותר, פחות עייפות, אנרגיה גבוהה וכמובן חלל מעוצב. 

אחד הדברים הטובים שיצאו מכל השנה וחצי האחרונות קשור בכלל למודעות; אימצנו כלים שהיו זמינים עבורנו אבל ה"יהיה בסדר" הישראלי הסתדר בלעדיהם. לא ממש משנה מה גרם למה ומי היה הקטר של כל זה (כנראה חברות ההייטק הגלובליות ש"כפו" התאמות של שיטות עבודה למצב הקיים), ואם יש משהו שכולנו צריכים לקוות שיישאר כאן זו היא- המודעות לעבודה עם כלים מתאימים למשימה איכותית ולאורך זמן. 

בשנת 2005 נוסדה חברת LUMI והחלה לייצר ולשווק פתרונות תלייה, הרכבה ומוצרים ארגונומיים עבור צרכים ביתיים וארגוניים. נכון להיום החברה מייצאת ליותר ממאה מדינות ואף מייצרת Private Label לחברות שרוצות אפילו למתג את המודעות שלהן. בישראל היא מופצת בסל הפתרונות והמוצרים העצום של בנדא מגנטיק משנת 2018. 

אז מה יש ליצרנית להציע לנו?

  • מתקנים צמודי קיר (עם וללא הטיה)
  • מתקנים חד או דו מפרקיים המאפשרים לנו להזיז את המסכים לזווית הצפייה הנוחה או הנדרשת 
  • מתקנים שולחניים ללפטופ אשר מאפשרים עבודה ממושכת ונכונה מול המחשב 
  • שולחנות עבודה ארגונומיים המאפשרים עבודה בעמידה או בישיבה לנוחיות הלקוח 
  • זרועות תקרתיות, 
  • מתקני תלייה למקרנים
  • מתקני קירות וידיאו

    ועוד פתרונות ארגונומיים רבים אשר מאפשרים נוחות ויעילות מרביות בעבודה או בבית. 

אתם שם! רוצים עוד מידע ולא סגורים על מה נכון לכם? מאיפה מתחילים?

פתרון נכון מושפע ממספר פרמטרים; מרחק הצפייה של העובד מהמסך, גודל המסך, גודל השולחן, מבנה החדר, החומרים ממנו הוא עשוי ועוד.

המציאות החדשה הביאה איתה שיטות עבודה חדשות, את זה כולנו יודעים ומרגישים. חברות רבות שיפצו, חידשו או ביצעו שינויים מבניים והטמיעו כלים נוספים שנכנסו למשחק, ביניהם מתקני תלייה, זרועות לשולחן, שולחנות עבודה מתכווננים ופתרונות נוספים. אנחנו יכולים להיות מרוצים- מדובר בחדשנות אשר מגיעה גם למשרדי האדריכלות והמעצבים המובילים וכל כולה קשורה לצרכי העובד בארגון ולא לאלה של אותו ארגון המעסיק את העובד. שינוי אמיתי. 

לפנות לבנדא? לא נלך שם לאיבוד?

אז זהו שלא! בנדא מעסיקה מנהלי מוצר המתמחים כל אחד במשפחות המוצרים שבאחריותו. אתם מוזמנים לפנות ולקבל את הליווי להתאמת סביבת העבודה הנכונה ביותר עבור האתגרים שלכם. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG