כמו ב 2017, גם השנה נראה את התחזקות מימושי הוידאו קונפרנס לצד המשך פיתוח פתרונות פשוטים להתקנה ותפעול. ארגוקום מתכוננת ל ISE

אבי לוי, סמנכ"ל המכירות בארגוקום

בארגוקום מאמינים במגמת השימוש ההולך וגובר בפתרונות וידאו קונפרנס המתאימים למגוון סוגי תקציבים, וממשיכים באיתור ושיווק פתרונות שמטרתם לייעל את פעילות הארגון והגדלת שורת הרווח באמצעות חסכון בהוצאות טיסות ונסיעות לארגונים מסונפים. 

אבי לוי: "ארגוקום מתמחה בשיווק פתרונות לשיחות וידאו איכותיות המדמות פגישה פנים מול פנים, אשר משפרות את התקשורת הפנים ארגונית ותהליכים ארגוניים נוספים. מגמת שיפור תהליכים זו, הביאה להשקת מוצר רשת של חברת YEALINK בשם  YMS, אשר מקל על תפעול וזימון פגישות הועידה, כמו גם מתן גמישות לארגון לביצוע מספר רב של שיחות במקביל- ריבוי חדרים וירטואליים. 

בנוסף מזהה ארגוקום את הצורך באספקת איכות גבוהה למשתמשי אודיו וידאו בשרותי ענן, לתחום זה נערכת החברה עם מגוון מוצרי קצה. עבור ניהול מערכות וידיאו קונפרנס מבוזרות, מציעה ארגוקום את מערכת הענן VCMS אשר בשילוב עם שרת הוועידות YMS הינה הפתרון המתקדם בשוק. מערכות אלו  מספקות כלי ניהול וניטור לכל מערך הווידאו הארגוני ומקלות על המנמ"ר או מנהל מערכות המולטימדיה הארגוניות, לרבות שדרוג גרסאות מרוחק". 

"אתגר משמעותי נוסף הוא המעבר של מערכות ה- AV לצד מערכות ה-IT בענן. זהו נושא אשר יהיה בפוקוס של נציגי ארגוקום בתערוכה הקרובה באמסטרדם והוא מתרחש לצד המגמה העולמית של שימוש בתוכנות ואפליקציות רבות, המייצרת מציאות בה ספקיות התוכנה מתחברות למערכות השונות עם פתרונות השיחה ברשת (VoIP). גם למגמה זו ארגוקום מתכוננת עם סל פתרונות המאפשר חיבור מלא מבוסס אנדרואיד, אשר יכיל את כל האפליקציות הרלבנטיות שיאפשרו פונקציונליות מלאה". 

חברת ארגוקום מוכרת גם בתחום התקשורת והטלפוניה עם התמחות רבת שנים בתחומי ה IP-SIP אשר מחליפים את הפתרונות האנלוגיים הוותיקים. החברה משווקת את פתרונות ענקית התקשורת Yealink בישראל, דרך מפיצים ומשווקים ומוצריה משמשים ארגונים מובילים במשק. 

לסיכום, סל הפתרונות והמוצרים של ארגוקום לעולם הווידאו קונפרנס הוא מהמקיפים בשוק וכולל ליווי, הסמכה ותמיכה לאינטגרטורים ולשותפים העסקיים ובכך לחזק את מקצועיותם מול לקוחות הקצה וזו בדיוק מטרת הביקור בתערוכה הקרובה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG