יש מי שחשב על כל פרט במטרה להעצים את חווית השימוש וכמובן להשיג את התוצאה המקסימלית מכל וועידה. ראיון מיוחד עם נתן גולדשטיין, מהנדס מערכות בחברת פוליקום

Eagle Eye Director 2 (תמונה- פוליקום)

"במטרה לאתר דרכים שיקלו על השימוש בחדר הישיבות או כל מרחב התוועדות אחר, משקיעה פוליקום משאבים רבים בחוויית המשתמש וביצירת מערכת תומכת שתעזור לכל מי שמשתמש בחדר להרגיש בנוח גם אם לא מדובר באנשים טכניים. פוליקום רוצה שמשתמש אשר נכנס לחדר שמעולם לא היה בו, או מנסה לתפעל שלט שמעולם לא החזיק ביד- יוכל לפעול באינטואיטיביות ובקלות. זה הכיוון שמנחה את החברה, וזה גם מה שנמצא בבסיס המוצרים שלה; לאפשר ללקוחות לנצל את ההשקעה על חדרי הוועידות באופן מקסימלי ולעשות שימוש מיטבי בחדרים לטובת שיפור התקשורת הבינאישית." כך אמר נתן גולדשטיין, מנהל מערכות בפוליקום (Polycom) בראיון שנתן ל-AVmaster בו הוא סיפר על התפתחויות אחרונות בקו המוצרים של החברה.

כחלק מחזונה להיות בחזית חוויית הלקוח, השיקה פוליקום לאחרונה פתרון חדש בקו מוצרי שיחות הווידאו הקבוצתיות, בחדרי ישיבות ובכל מרחב פגישה והתוועדות בארגון, אשר מאפשר לראות את פני הדובר בחדר ולשמוע אותו בכל רגע נתון. וזה לא הכל כיוון שבמקביל מוצגים גם שאר המשתתפים בשיחה וכך נוצרת תחושה של שיחה שיתופית אמיתית.  

תמונה- פוליקום

הפתרון החדש- Eagle Eye Director Daisy Chain, מיועד לחדרי ישיבות בינוניים עד גדולים. כפי שאפשר ללמוד מהשם הוא מהווה התפתחות טבעית, אפשר לומר, של Eagle Eye Director פתרון שיחות הווידאו הקבוצתיות המתקדם שהציגה החברה לפני מספר שנים.

"הפתרון החדש הוא שימוש בשני Eagle Eye Director 2. לאחר שאנחנו מצמידים שתי מערכות באותו חדר, אחת בכל צד, ניתן לסנכרן אותן בקלות באמצעות אפליקציה ייעודית. כל מה שצריך הוא שליד כל יחידת Eagle Eye Director 2 יהיו שני שקעים- רשת וחשמל", מספר גולדשטיין.

הפתרון החדש נולד מההקשבה השוטפת של פוליקום למה שקורה בשטח. לקוחות החברה ממשבים באופן קבוע את פתרונותיה וכך מצליחה פוליקום להמשיך ולדייק את מוצריה לצרכי הלקוחות. דוגמא אחת היא מתן מענה לאותם מקרים בהם משתתפים בפגישת הווידאו קמים כדי להציג על הלוח היבטים נוספים שקשורים להרצאה או למצגת. במקרים כאלו, המטרה היא לעבור מיד לערכת המצלמות השנייה כדי להציג את פני הדובר, מבלי שהצד השני לשיחת הווידאו ייאלץ לראות את גב הדובר.  

המערכת, אשר מבוססת כאמור על הטכנולוגיה שנמצאת בבסיס של Eagle Eye Director, משלבת בתוכה גם את טכנולוגיה של Eagle Eye Producer, ומכאן נולד פתרון אוטומטי שיודע להציג את תמונת הדובר יחד עם שאר המשתתפים באופן אוטומטי וקבוע. מימוש מקצועי של תכונות אלה מאפשר חוויה עוצמתית יותר וכמובן מספק תמורה גבוהה לכסף.

"אין כל טעם להצטייד בציוד יקר עבור חדרי הישיבות ולא לממש כראוי. בארגונים רבים אנחנו רואים בבירור שהשימוש הדל הוא תוצאה ישירה של חוסר בטחון של משתמשים אשר חוששים לעשות שינוי כלשהו אחרי שהוועידה התחילה, על מנת לא להשבית אותה. אלה חששות מובנים ולכן ב-Eagle Eye Director Daisy Chain מביאה פוליקום לידי ביטוי את הערך הגדול ביותר שלה: אוטומציה. התמקדות בפני הדובר ולא משנה היכן הוא יושב סביב השולחן, תמיד יראו את פניו ולא פחות חשוב- יצירת תחושה שכולם נמצאים באותו חדר ומסוגלים לעקוב אחרי תגובותיהם של שאר המשתתפים למה שנאמר, דבר אשר משפיע על תוצאות של כל ממשק בינאישי." סיכם גולדשטיין.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG