???????????????????????????????????????????????

 

כששואלים יושבי פאבים בבריטניה מהי הבעיה העיקרית בפאב שהם אוהבים לשבת בו, הם בדרך כלל עונים שהתור. הברמן אינו מצליח לעקוב אחר כל ההזמנות בו זמנית והוא מתקשה עוד יותר לעקוב אחר הסדר בו האנשים ניגשים לבר כדי לבקש את המשקה שלהם. מעבר לכך שזה יכול לתסכל את אלו שאינם מקבלים את המשקה שלהם לפי התור, כשאחרים מצליחים להידחף לפניהם, זה גם גוזל בסופו של דבר זמן.

בפאב לונדוני שנושא את השם 5cc Harrild & Sons החליטו להרים את הכפפה ושילבו בפאב שלהם מערכת חכמה, מבוססת בינה מלאכותית ומקושרת לענן אשר נותנת פתרון ל'בעיה' זו. המערכת, שאיך לא, זכתה לשם AI Bar עוקבת באמצעות מצלמת רשת פשוטה אחר האנשים הניגשים לבר ומסמנת אותם בהתאם להגעה במספר. את התמונה היא מציגה על מסך LCD מאחורי הברמן כך שכל אחד יכול לראות מה המיקום שלו בתור, וגם כמה זמן יעבור פחות או יותר עד שהוא יקבל את המשקה שהזמין.

המערכת משתמשת בטכנולוגיית זיהוי פנים, כך שאם לדוגמה לקוח מזהה שיש לו עוד עשר דקות להמתין למשקה, הוא יכול בינתיים לחזור ולהמשיך לדבר עם חברים. התור יישמר אם הוא יגיע בזמן, והמערכת תדע שהוא כבר מופיע ברשימה.

לברמן בעצמו יש מול העיניים מסך קטן יותר שמתעדכן בהתאם, והוא יכול לעדכן את הזמן שצריך לחכות למשקה, למחוק מהרשימה את אלו שכבר קיבלו ולבצע פעולות נוספות. הוא גם יכול לקבל תזכורת לבדוק את תעודות הזהות של האנשים.

המערכת מבוססת על שיטת תוכנה כשירות (SAAS), לפי שימוש, והיא מאוחסנת בענן. דרישות נוספות מהפאב הן- שני מסכים, מצלמת רשת וחיבור לאינטרנט והוא מחויב לפי זמן השימוש.
המערכת, שנוצרה בידי בית התוכנה DataSparQ, אינה שומרת נתונים על האנשים והם נמחקים לחלוטין כשהם יוצאים מהרשימה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG