ScreenBeam 1100 עם עדכון חדש שמאפשר להציג גם תכני שילוט דיגיטלי (תמונה: ScreenBeam)

 

מערכות התצוגה בחדרי הישיבות אינן פעילות תמיד, גם בזמני פגישות או דיונים אשר לא דורשים שימוש בעזרי מולטימדיה, אז למה לא להפוך את החדר המלא לחדר בו מועברים מסרים שונים ?

זה בדיוק מה שעומד מאחורי עדכון הקושחה החדשה ששחררה ScreenBeam עבור פתרון התצוגה ScreenBeam 1100 מתוצרתה, המאפשר לשדר תצוגות ממחשבים, טלפונים ניידים וכדומה ישירות אל התצוגה הראשית בחדר באופן אלחוטי, ובלי צורך בכל תוכנה.

הרעיון הוא למנף טוב יותר את אמצעי התצוגה הקיימים בחדרי הישיבות כדי ליצור חוויות ייחודיות למשתמשים שנמצאים בחדר במטרה להגדיל חשיפה של מסרים רצויים, פרסומים וכדומה, מימוש אשר גם משפר את ההחזר על ההשקעה.

התכונה כברירת מחדל, אינה פעילה ב-ScreenBeam 1100 ויש להיכנס לממשק הניהול כדי להפעילה. לאחר מכן ניתן להציג על מסך מלא או בתוך מסגרת, את התכנים המוגדרים על ציר זמן. ניתן להעביר תכנים בתצורת HTML 5 או WebGL והמכשיר תומך גם בווידאו בתצורת H264 ו-MP4. בנוסף שיפרה החברה את ההיבט של הזרמת וידאו ממכשירי iOS ו-macOS של אפל: הצגת סרטונים מ-YouTube ו/או דרך דפדפן ספארי תגרום להצגת הסרטונים המקוריים ולא להצגת ההשתקפות של המסך אל אמצעי התצוגה.

"אנחנו תמיד מחפשים דרכים לשפר את השימוש בפתרונות של ScreenBean עבור הלקוחות שלנו. הוספת היכולת הזו של שילוט דיגיטלי תאפשר להם ליצור מרחבי פגישה אישיים ומדויקים יותר, בעלי יכולת השפעה גבוהה יותר עבור העובדים והאורחים כאחד", אמר מייק אהלנברגר, סגן נשיא ומנכ"ל החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG