פולי וזום משתפות פעולה כדי לאפשר תמיכה בתצוגת "גלריה חכמה" בפגישות מעורבות של זום

תמונה - Poly

אף אחד לא רוצה להרגיש שונה בזמן פגישה. בזמן שמנהלי טכנולוגיות מתאימים את אסטרטגיית הקולבורציה של הארגון כדי לתמוך בכוח עבודה מעורב (Hybrid Workforce), המפתח להצלחה הוא לאפשר לכל משתתפי הפגישה נוכחות שווה, לא משנה מהיכן חייגו לפגישה. 

בלי כלי הקולבורציה הנכונים למציאות החדשה עבור כל המשתתפים, אלה המרוחקים עלולים להרגיש מבודדים ו"רחוקים" מהשיחה המתנהלת בחדרי הישיבות, מה שמוביל להפחתת המעורבות וההשפעה הכללית על האנרגיה, השיתוף וכמובן התוצאה.

פולי וזום יזמו פתרון משותף חדש להעצמת שיטות עבודה חדשות ע"י הוספת יכולות חומרה ותוכנה המייצרות איזון בפגישות צוותים מבוזרים.

יכולת תצוגת הגלריה החכמה היא דוגמא מצוינת לחדשנות אשר תורמת לשוויוניות ואיזון בפגישה ע"י מתן תצוגה אופטימלית גם למשתתפים מרוחקים של משתמשי חדרי ישיבות מבוססי זום. טכנולוגיית בינה מלאכותית מעבדת את התמונה הכוללת את המשתתפים השונים, מחלקת אותה ונותנת לכל משתמש מסגרת וידאו אישית במהלך הפגישה. בשילוב עם פולי סטודיו X, מבטיחה תצוגת הגלריה החכמה שכל המשתמשים, במיוחד אלה המרוחקים יוכלו להרגיש חלק מהפגישה, יישמעו וישתפו בביטחון את הרעיונות שלהם כאילו היו נוכחים בחדר.

 
תמונה - Poly

פולי הוותיקה מחויבת לספק את חוויית הווידאו הטובה ביותר אשר מביאה את השותפות המושלמת עם זום. טכנולוגיית הבינה המלאכותית פורצת הדרך של היצרנית כוללת 'מיקוד קבוצתי' (Group Framing) ו'מצב שיחה' (Conversation Mode) אשר משמשים בסיס יציב לשימוש בתצוגת הגלריה החכמה בחדרי זום. אתם מוזמנים לנסות את הפתרון המשולב החדש הכולל בינה מלאכותית מבית פולי וזום, הוא לוקח את שיחות הוידאו שלכם צעד נוסף קדימה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG