תצוגה מדהימה של 120 שנות כדורגל עם המקרנים של קריסטיי (תמונה: Christie)

 

מועדון הכדורגל של אתלטיק בילבאו שהוקם ב-1898, הוא אחד משלושת המועדונים היחידים בלה ליגה הספרדית שלא ירד אף פעם לליגה השנייה. השניים האחרים הם ברצלונה וריאל מדריד המפורסמות ממנו פי כמה. לכבוד חגיגות 120 השנה שלו נפתח באצטדיון סן ממס, אצטדיונה הביתי של בילבאו, מוזיאון המציג למעלה מ-500 מזכרות ולמעלה מ-600 סרטי וידאו, וכל ההקרנות מבוצעות באמצעות מקרנים של קריסטיי (Christie).

האינטגרטור שילב בפרויקט 30 מקרני Captiva DHD410S 1DLP בטכנולוגיית לייזר ובהקרנה לטווח קצר של החברה, כשבשטח הכניסה למוזאון – המחולק לשלושה בהתאם לצבעי הקבוצה – שולבו עוד 3 מקרנים מסדרת GS של החברה המספקים יכולת אינטראקטיבית באמצעותה המבקרים יכולים לדפדף בין התכנים המוצעים לתצוגה, עם תמונות המוצגות על הקירות ועל הרצפה כדי ליצור אווירה עוטפת, ייחודית ומרשימה במיוחד.

"בהתחלה חשבנו על שימוש במקרנים המבוססים על נורות אבל אז גילינו שפתרונות המבוססים על לייזר יעניקו לנו הרבה יותר תועלות כמו זמן הדממה קצר בהרבה, ועלויות תפעול נמוכות יותר", סיפר אסייר אראטה, מנהל המוזיאון, שבחר את השירותים של חברת אראבי (Erabi) המקומית שגם הציגה בפניו הדמיה של תפעול לאורך 1,200 שעות שימוש שהראו עד כמה הוא יכול לחסוך באמצעות שימוש במקרני הלייזר של קריסטיי.

אחד האלמנטים החשובים בפרויקט הייתה היכולת והאיכות של המקרנים להקרין לטווחים קצרים. "האיכות של עדשות ההקרנה לטווח קצר גבוהה במיוחד עבור יישומי מוזיאון, מכיוון שהיא מעניקה חוויה הרבה יותר דינמית וכן מונעת הופעת צללים שיכולים להפריע ולהציק. מקרני ה-Captiva מבטיחים שעתוק צבעים אמין ובהירות מצוינת, וגם את האמינות שכבר למדנו לצפות לה מקריסטיי", הוסיף אנקו אלוריאגה, ממקימי ומנהלי אראבי.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG