השילוב בין NewsPublish של לייאאוט אינטרנשיונל ומנוע הבינה מלאכותית ולימוד המכונה של Sophi.io יקצר שעות של תהליכי הדפסה לכמה דקות בלבד

סופי (Spohi.io), ערכת כלי מיטוב, חיזוי ומיכון מבוססי בינה מלאכותית שפותחה בידי גלוב אנד מייל (The Globe and Mail), תשתף פעולה עם לייאאוט אינטרנשיונל (Layout International), ספקית טכנולוגיה ארגונית חדשנית, בכדי לשנות את עולם הפקות הדפוס. סופי תספק את טכנולוגיית הבינה מלאכותית/לימוד מכונה כדי למכן מקצה לקצה את תזרים העבודה בהפקת דפוס, בכדי לחסוך למו"לים זמן וכסף וכדי לאפשר להם להתמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה.

הדפסה היא בדרך כלל תהליך ארוך שכרוך במאמצים לא מעטים. יש צורך במספר עורכים ומעצבי דפים ונדרשות שעות רבות להשלמתו. הלקוחות של לייאאוט אינטרנשיונל, ללא אילוצי תבניות, יקבלו מעתה את ההזדמנות ליצור דף מוכן להדפסה שלא ניתן להבחין שהוא לא הוכן בידי מעצבי דפים אנושיים, והתהליך כולו נמשך מספר דקות בלבד. ועבור למעלה מ-200 הלקוחות של לייאאוט אינטרנשיונל, שותפות זו אומרת שילוב חלק של סופי אל תוך תזרימי העבודה הראשיים הנוכחיים של NewsPublish.

"אנו שמחים שהעבודה עם Sophi.io מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו יכולות חדישות בדמות פתרון הדפסה ממוכן מקצה לקצה המגדיל באופן דרמטי את היעילות. הלקוחות שלנו יוכלו להריץ ואז להריץ מחדש את הנייר שהם רוצים להדפיס בתוך דקות ספורות, בכל עת שהם יבחרו, והכל בתוך מערכת ניהול התוכן NewsPublish Enterprise בה הם כבר משתמשים מדי יום ", אמר ז'אן מישל האביס, מנכ"ל לייאאוט אינטרנשיונל.

חבילת הכלים של סופי תוכננה לזהות את התוכן בארגון שהינו יקר ערך מהכל (ולא מדובר בתוכן הפופולרי ביותר, אלא בתוכן שמניע דיונים או שימור או את המדד החשוב ביותר עבור הארגון) ולהציב אותו במקומות החשובים ביותר בישויות הדיגיטליות שלהם, או מעבר לחומת תשלום במקומות בהם ההכנסות ממנויים צפויות להיות גדולות יותר מההכנסות מפרסומות. מעבר לשילוב בין NewsPublish בין Sophi.io, סופי מציעה מספקת מיכון אתרים, חומת תשלום דינמית, ניתנת להתאמה אישית בזמן אמת, ופתרונות אנליטיים עבור מו"לים בכל רחבי העולם.

"הפקת דפוס היא התחייבות מסיבית", אמר גרג דופאס, CTP בגלוב אנד מייל. "אנו רואים את השותפות הזו עם לייאאוט אינטרנשיונל כזו שמעניקה למוציאים לאור את החופש להתמקד ביצירת תוכן ובאלמנטים העיצוביים הספציפיים שמעצבי העמודים רוצים להשקיע בהם את מרצם. החלק הטוב ביותר הוא ש- NewsPublish עם העוצמה של Sophi.io משתפרת ונהיית חכמה יותר מדי יום, כך שלקוחות לייאאוט אינטרנשיונל תמיד יהיו בחוד החנית של הטכנולוגיה עם פתרון זה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG