לנובו משיקה בישראל את ThinkVision M14t – מסך נייד בעיצוב אלגנטי המאפשר הרחבה של שולחן העבודה הממוחשב, מוסיף אינטראקציית מגע למחשב, מאפשר לתכנן, לצייר, להציג ולכתוב הערות ומציע חוויית משתמש משופרת עבור עובדים ניידים ועובדים מרחוק. 

תמונה - לנובו

המסך הנייד הדקיק והקל, ששוקל 688 גרם בלבד, הוא מסך מגע בגודל 14 אינץ' ברזולוציית FHD, עם זיהוי של עשר נקודות מגע בו זמנית ותמיכה בעט אלקטרוני המציע עד 4,096 רמות לחץ. ThinkVision M14t כולל אפשרות סיבוב לתמיכה בעבודה אופקית ואנכית עם תמיכה של מעמד ייעודי, פתרון חיבור כבלים פשוט ושני חיבורי USB Type-C שמוסיפים גמישות לסביבת העבודה.

ThinkVision M14t הוא דור המשך ל-M14 המצליח והוא מספק פונקציונליות נוספת, כמו הוספת יכולת מגע למחשבים שאינם מצוידים במסך כזה. ניתן לצרף את ה-M14t עם העט האקטיבי והמנשא (Sleeve) הייעודי שלו, לכל נייד ThinkPad שתומך ב-USB-C, או כל מחשב תומך USB-C אחר, כדי לקבל סביבת עבודה ניידת אמיתית.

תמונה - לנובו

M14t עוצב לעידן העבודה הגמישה והוא המלווה המושלם עבור מקצוענים בתנועה שמתאימים את עצמם לסביבת העבודה ההיברידית. תמונה חדה ומדויקת עם בהירות של 300 ניט, כמו גם זוויות צפייה מרשימות, הופכים אותו למסך אידיאלי לשימוש במצגות או לניהול מספר חלונות תוכן בו זמנית בפריסה על פני שתי תצוגות. יכולת ההטיה והאפשרות להתאים את גובהו כדי להבטיח את זוויות הצפייה הנוחות ביותר, וכן התמיכה בטכנולוגיית מזעור האור הכחול TÜV Rheinland, מאפשרים למשתמשים לעבוד תוך מזעור מאמץ העיניים.

העט האלקטרוני האקטיבי, שתומך ב-4,096 רמות לחץ, מציע דיוק ברמה הגבוהה ביותר בפעולות כמו ציור, רישום ושיתוף. סיבוב המסך ממצב רישום בתצוגה אופקית למצב אנכי מתבצע בפשטות רבה הודות לחיישנים שמזהים באופן אוטומטי את הסיבוב, ללא צורך בתוכנה נוספת או בהתקנת מנהלי התקנים. בנוסף, תפריט צף מאפשר גישה נוחה להגדרות הבהירות, הניגודיות והסיבוב.

תמונה - לנובו

באמצעות מחבר ה-USB-C, יכול המסך לשמש גם כרכזת USB-C לעבודה חלקה גם עם התקני USB-C שאינם שייכים למשפחת ה-ThinkPad של לנובו. M14t מציע קלות שימוש, במיוחד בעבודה תוך כדי תנועה. התחברו, צרו, הציגו והתאימו את הגובה בכל מקום שאתם נמצאים ובנוחות רבה.

זמינות–   ThinkVision M14t זמין להזמנות. 

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG