MSolutions, ספקית מובילה של מכשירי בדיקה לסביבות AV מסחריות ומגורים, מדווחת כי Technovations Ltd, חברת תכנון ואינטגרצית AV בבריטניה, הוסיפה את מכשיר הבדיקה ה- MS-TestPro, MS104B הנייד, והמודול לבדיקת כבלי HDMI ככלי ההתקנה הראשי שלה. 

המכשיר מעניק למתקיני Technovations מכשיר יחיד שהוא All-in-one אשר מוודא את איכות השידור וההתקנה, ואת איכות הכבילה המותקנת (HDBaseT + HDMI )  לפרויקטים מסחריים ומגורים.

MS-TestPro MS104B הוא מכשיר כף יד נייד, הפועל גם ע"י סוללה, מספק יכולות ניטור, רישום ואיבחון מובנות, לבדיקה ואישור של חיבורי HDBaseT. המכשיר מאבחן במהירות את המידע הדרוש לאישור יציבות ואיכות ה-LINK, כולל אותות 4K UHD. בנוסף המכשיר תומך בבדיקת תאימות ואיכות כבלי ה- HDMI לרוחבי פס השונים :

• 18G – 4k/HDR/600Mpixel

• 9G – UHD/300MPixel

 

• 4.5G – FHD

כל הבדיקות הינן בשכבה הפיזיקלית של כבל HDMI, כמו כן ההתקן מזהה גידים חסרים, פגומים או חיבורים של שכבת ה-shield שאמור להגן על השידור בתוך הכבל של ה-HDMI.

עבור הבעלים של חברת Technovations, גרהם אוונס, גישה זו הינה שינוי מבורך. "שוק ה- AV נע במהירות רבה, ולעתים קרובות יש לנו מספר עבודות בו זמנית, כל אחת עם בעיה אחרת" אמר אוונס, "נתיב הסיגנל מסובך מספיק, וחשוב לזהות בעיות במהירות. אני לא רוצה לבזבז זמן על החלפת סוגי מכשירים כדי לפתור כל בעיה. "

 

כפי שמסביר Owens, גישתה של MSolutions מאפשרת לו לפתור בעיות חיבוריות של מערכות HDBaseT, כגון מסכים שחורים נפילת שידור רגעית וניתוקים, כמו כן גם לבדוק את הגידים והסיכוך עבור כל כבלי ה- HDMI. מכיוון ש- MS-TestPro MS104B בנוי במיוחד למתקינים של עולם ה- AV, הוא מספק מידע רב ערך שציודי בדיקה אינם מציעים למתקיני AV.

כדי לתמוך בנקודה האחרונה, אוונס מציין את עבודת הכבלים של קבלן משנה לאחרונה לפרויקט 4K למגורים בדרום אנגליה שגרם עוגמת נפש רבה עבור בעל הבית. "נפילת תמונה, גם אם היא רגעית, שחוזרת בזמנים אקראיים," אמר אוונס. "אחרי הנפילות האלה היו כמה שניות של אובדן שמע לפני שהסרטון חזר והופיע והכל סונכרן מחדש. בינתיים הלקוח השקיע כסף במערכת ובהתקנה, והקבלן גבה עמלות נוספות כדי לבדוק את המערכת עם מכשיר שאינו מתאים ל- HDBaseT ו- HDMI. "

כשנכנס אוונס עם ה- MS-TestPro MS104B ובדק כל כבל בנתיב האות. באמצעות בדיקות אלו הוא הפיק וסיפק דו"ח תקינות ותאימות לערוצי ה-HDBaseT , הוא גם איתר כבילה סלולה שאינה עומדת בדרישות התקינה שהוגדרה ע"י תקינת ה-HDBaseT וחייבים להיות מוחלפים – כל זאת לאחר דקות בודדות, הוא גם אישר מיידית בעזרת המכשיר פונקציונלית את כל סלילות הכבילה שנעשו.

"היכולת לחסל את הרוב המכריע של בעיות ההתקנה עושה את ההבדל הפסיכולוגי העצום עבור הלקוח הסופי," אמר אוונס. "אנו יכולים ללמוד באופן שיטתי בדיוק מה עובד, מה דורש החלפה, ולבצע התאמות זהירות מבלי לפגוע בציוד, לפגוע בחיווט המדפים או ליצור בלגן גדול יותר. אנו יכולים להשקיע כשעה במציאת תקלות ולגרום להכל לעבוד בצורה תקינה, בלי להקרא לאתר העבודה ביום שני בבוקר על מנת לפתור תקלות. "

msolutions עולה על המגרש של המרחיקים

Owens מצביע על היכולת המובנית של MS-TestPro MS104B לנטר ולאסוף נתונים בזמן אמת על ביצועי קריאה למשך כ-24 שעות ברציפות (Log Analyzer) כחשובה במיוחד למציאת תקלות, במיוחד כשמדובר בבעיות הקורות לסירוגין ובאמצעות קובץ ה-Log המפורט מאוד הם ניתנות לפתרון.

"בקרוב נבדוק את היכולת הנוספת החדשה של AV over IP, שניתן להשתמש בהם באותו מכשיר," אמרה אוונס. "אמנם זה ביסודו בודק HDBaseT, אך אנו רואים מספר הולך וגדל של מוצרי AV מעל IP, וזה חוסך לנו את עלות רכישת בודקי IP ייעודיים. הגישה המודולרית מציעה ערך תשואה גבוה בהרבה מקנייה של קבוצת מכשירי נישה. "

מי לא היה רוצה כזו המלצה ?

אודות MSolutions

מאז 2016 פיתחה MSolutions פתרונות בדיקת, מולטימדיה ומיתוג HDBaseT עדכניים עבור ארגונים ואינטגרטורים מובילים בשוק ה- AV  והשוק הממשלתי. החברה מתכננת ומייצרת מערכות מתקדמות ואיכותיות ההופכות רשתות מדיה המבוססות על HDBaseT להתקנה קלה יותר, יציבה וחוויה מהנה יותר עבור משתמשי הקצה. צוות MSolutions ממנף ניסיון רב ומומחיות, לאחר שהיה מעורב ישירות בפיתוח, תמיכה ומכירות HDBaseT מאז הוצג התקן בשנת 2010. למידע נוסף, בקרו באתר www.m4sol.com ועקבו אחר MSolutions בטוויטר @ m4sols

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG