בזכות האופי הרב שימושי שלה, עמדת הטלפון האלחוטי Savy 8200 מתאימה הן לשימוש משרדי והן לשימוש מהבית עבור מי שהתקופה האחרונה מחייבת אותו לבצע שינויים בצורת העבודה שלו.

מה מציעה העמדה?

ביטול רעשים אקטיבי

השיחות אשר נעשות באמצעות העמדה כוללות יכולת של ביטול רעשים אקטיבי (ANC) המסננת החוצה רעשי רקע בתדירות נמוכה. הזיהוי נעשה באמצעות מיקרופון מיוחד ולאחר מכן גל צליל בעל תדירות הפוכה משודר חזרה מן הרמקולים על מנת לעמעם את רעשי הרקע.

בנוסף, קיים מצב נוסף של "הגבלת שיחה פרטית". מצב זה מעמעם גם את הקולות של שאר המשתתפים בחדר ולמעשה מאפשר שיחה פרטית גם במקומות צפופים.

תכונות אלו מאפשרות לעבוד עם העמדה מדירות צפופות בערים, משרדים ובעצם מכל מקום.

צפיפות אלחוטית

צפיפות אלחוטית מאפשרת לאנשי ה-IT להגדיר את מידת הצפיפות בחדר על סמך מספר האנשים שעושים שימוש בדיבוריות ועל ידי כך לספק איכות צליל מקסימלית. תכונה זו מתאימה למוקדי שירות בהם מתקיימות מספר רב של שיחות במקביל.

הפעלת שיחות וועידה בקלות

העמדה מתוכננת כך שכל משתמש יוכל להפעיל אותה הישר עם הוצאתה מהקופסה ללא צורך בציוד או ידע נוסף. היא מגיעה עם בסיס, כבל Micro-USB, חיבור לטלפון רגיל ומטען קיר להטענת הדיבורית (עד 50 שעות במנוחה ו-13 שעות שיחה). באופן זה ניתן לחבר אותה לטלפון שולחני, מכשיר נייד (דרך Bluetooth) ולמחשב במקביל. 

לאחר החיבור הראשוני, ניתן לענות בקלות לכל שיחה שמגיעה מאחד מן המכשירים, להשתיק שיחות ולשלב בין מספר מכשירים לקיום של שיחת וועידה. 

בנוגע לשיחות מהמחשב, קיימת תמיכה במגוון רחב של תוכנות וועידה: זום, סקייפ ועוד, כאשר השליטה נעשית דרך תוכנת ה-Hub למחשבים של Poly.

אופציה נוספת של שיחות וועידה מאפשרת לחבר עד ארבע דיבוריות לעמדה אחת ובכך לקיים שיחות ועידה מרובות משתתפים עם מקומות מרוחקים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG