מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה כי היישום הארגוני שלה Teams הגיע לשיא משתמשים של כל הזמנים. לפי החברה יש ל-Teams כיום 13 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, ו-19 מיליון איש משתמשים בו באופן שבועי. למעשה, לפי הנתונים שסיפקה החברה, כבר יש לה יותר משתמשים פעילים ביום מאשר למתחרה הגדולה Slack שנחשבה למלכה בתחום יישומי שיתוף הפעולה הארגוניים לפני נתונים שפורסמו בשלהי השנה שעברה.

מיקרוסופט מציעה כיום את Teams ב-53 שפות וב-181 שווקים ועם משתפים רבים, ובהן לא מעט חברות שמופיעות ברשימת הארגונים הגדולים בעולם. לפי מיקרוסופט היא נמצאת לדוגמה בשימוש של המשטרה הפדרלית בבלגיה, ביצרנית המדפסות לקסמרק (Lexmark), בחברת המשלוחים פדאקס (FedEx) ועוד.

בנוסף הכריזה החברה על הוספת תכונות חדשות שיקלו על המשתמשים להשתמש ב-Teams לצורך תקשורת פנימית ושיתוף תכנים. הראשונה קשורה להודעות דחופות, במיוחד בהיבט של הזמן, שנשלחות למשתמשים אחרים. כל עוד לא תתקבל תשובה, יישלח איתות בכל שתי דקות כדי להעיר את תשומת הלב. בנוסף, בשיחות תופיע צלמית מיוחדת כדי לסמן שהודעה שנשלחה נקראה. תכונה נוספת קשורה לערוצי הפעילות ב-Teams והיא מאפשרת לסמן חדשות חשובות כדי שיתפסו את תשומת הלב של המשתמשים האחרים. תכונה אחרת מאפשרת כעת לשלוח הודעה למספר ערוצים בו זמנית.

כן מוסיפה מיקרוסופט תכונה שאפשר לכנות בשם שעון נוכחות. מדובר במודול שמאפשר לעובדים לסמן את הגעתם וצאתם מהעבודה ישירות מ-Teams בגרסתה הטלפונית, כשלמנהלים יש אפשרות להגדיר באופן גאוגרפי היכן העובדים יכולים להשתמש באפשרות הזו. עוד שינוי בהיבט הניהולי הוא שכעת ניתן לשלוח הודעות בבת אחת לכל האנשים שמוגדרים כנושאי תפקיד ברמה זהה – לדוגמה, הודעה אחת לכל אנשי דלפק השירות למשל.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG