כמעט יותר שקט משקט – P605UL החדש של NEC (תמונה: NEC)

 

NEC הכריזה על מקרן חדש בשם P605UL המצטרף למשפחת המקרנים השקטים שהיא מציעה. לפי החברה מדובר במקרן שבמצב ה-Eco שלו מציע רמת רעש המסתכמת ב-19dB בלבד שהיא הנמוכה ביותר בשוק, ואף נמוכה יותר מרמת הרעש שנגרמת ערב תקתוק שעון מכני.

P605UL מציע בהירות מרבית של 6,000 לומנס המאפשר יכולת לקבל תכנים באבחנה של 4K בקצב רענון של 30 הרץ, וכאמור ללא רעש רקע שיכול להוביל להפרעות. הוא מבוסס על מנוע אופטי אטום נטול מסננים מה שמבטיח לפי NEC תפעול ללא צורך בתחזוקה עם מקור אור מבוסס לייזר שמספיק ל-20,000 שעות עבודה – יכולת אשר ממצבת אותו כמקרן 'התקן ושכח', ללא צורך החלפת מנורות ומסננים לאורך תקופת שימוש ארוכה במיוחד, תקופה בה הוא גם מציע עלויות תפעוליות נמוכות יחסית לשוק בו הוא מתחרה.

המקרן מציע רזולוציה של 1920×1200 פיקסלים בניגודיות של 500,000:1 והאו שוקל כ-9.7 ק"ג. הוא תומך גם בקישוריות WiFi עם פונקציית MultiPresenter למצגות אלחוטיות וכן לשיתוף מסכים.

"בשנה שעברה חשפנו את P525UL, שהיה אז מקרן הלייזר השקט בעולם ועל הצלחנו יצרנו את P605UL שמציע בהירות עוד יותר גבוהה, רמות רעש נמוכות יותר, וצבעים ורזולוציית תמונה טובים יותר מקודמו. עם התפעול ללא צורך בתחזוקה, בזכות המנוע האטום שלו, יחד עם צריכת הכוח הנמוכה והתפעול הפשוט בסגנון 'חבר והפעל', ה-P605UL הוא הפתרון המושלם לכל צרכי התצוגה הארגוניים", אמר אליסטייר ראונד, מנהל המוצר ב-NEC אירופה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG