אם בעבר, משך ההתאוששות לאחר נפילה של שירותי מחשוב עמד על ימים ושבועות, הפתרון של Zerto מאפשר להתאושש מנפילה של שירותי מחשוב בתוך דקות ולאובדן מידע של שניות בודדות. וזה לא הכל. Zerto משכפלת את פריצת הדרך גם לעולמות הגיבוי

אראן אזרזר, דירקטור IT – מנהל שירותי מחשוב וחווית משתמש ב Zerto (צילום - AVM)

 Zerto  מספקת לארגונים יכולת שחזור וחזרה לאחור בכל רגע נתון, דבר שפתרונות DR וגיבוי מסורתיים אינם מאפשרים. אם פתרון התאוששות מאסון מבוסס snapshots, מחזיר את המצב כפי שהיה כמה שעות לאחור, Zerto מספקת את היכולת הזו באמצעות רפליקציה מתמשכת ורציפה, בלא הפרעות לשירותים העסקיים. הפתרון של Zerto אגנוסטי לכל סוג מערכת ואחסון.

הפלטפורמה של Zerto  כחלק מקטגוריה שנקראת IT Resilience platform,  מספקת מגוון רחב של יכולות התורמות להמשכיות עסקית, ניהול, DR גיבוי, ניוד בין עננים ויכולות אנליטיות, המספקות מידע בזמן אמת לגבי סטטוס ההגנה על השירותים השונים. בנוסף מספקת הפלטפורמה אוטומציה (Orchestration) המאפשרת שיחזור מהיר.

הפלטפורמה של Zerto מאפשרת להגן על השירותים העסקיים מכשל לוגי או פיזי בענן, ציבורי או פרטי, כאתר גיבוי להתאוששות מאסון.

החברה אשר הוקמה לפני כ 10 שנים, מונה מעל 800 עובדים אשר מאיישים משרדים בבוסטון ובהרצליה (מו"פ החברה בישראל) ומשרתים מעל ל-7,000 לקוחות מכל הגדלים והתעשיות, ביניהן חברות ענק המספקות בעצמן שירותים למיליוני לקוחות ומבינות את הביטחון הרב אותו מספקת Zerto במקרה של קריסת מערכות המחשוב, בין אם בשל טעות אנוש או אסון טבע. 

הפלטפורמה מאפשרת מימושים נוספים כגון הגירה משירות בענן ציבורי אחד למשנהו תוך שמירה על תהליך בטוח ונטול סיכון באובדן נתונים וכמובן ללא הפרעות לשירותים העסקיים, ובכך מסייעת Zerto ללקוחות באחד השיקולים הפיננסים המרכזיים והמאתגרים במעבר בין עננים.

אזרזר: "Zerto הינה חברה המתמחה בעולמות חוסן ה-IT. אנו מבטיחים לשירותי ה-IT זמינות מרבית (always on) ובמקרה של קריסה אנו מסייעים ללקוחותינו להתאושש בדקות בודדות, עם אובדן מידע של לא יותר מכמה שניות. חוסן ה-IT הוא תוצר של יכולת התאוששות מאסון ול Zerto יש פלטפורמה להתאוששות עסקית שהיא הכרחית לכל ארגון בו מערכות המחשוב מהוות את הליבה העסקית בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית. 

בנוסף, החברה מאפשרת לספקיות הענן המובילות, להציע שירות משלים של התאוששות מאסון כשירות, DRaaS,  כחלק מחבילת התשתיות כשירות הנרכשות מהן, ובכך היא מחזקת את מעמדה ברשת השותפים המסחריים של ספקיות הענן בתחום ההתאוששות מאסון והאחסון".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG