סירי של Apple והסייען של גוגל מקבלים מעתה הוראות סריקה והדפסה של מסמכים במדפסות של Epson 

 

Epson, הידועה בחדשנות שהיא מפגינה בקווי המוצרים שלה, הודיעה על הוספה של תמיכה במתן הוראות סריקה והדפסה קוליות במדפסות מתוצרתה באמצעות שימוש בפקודות קוליות ובעוזרים הדיגיטליים סירי של Apple והסייען של גוגל. הפתרון התווסף ליכולת של המדפסות לקבל בהוראות קוליות מאלקסה של אמזון. עבור משתמשי מערכת ההפעלה IOS, אף ניתן ליצור ׳קיצור סירי׳, באמצעות אפליקציית ה-Epson iPrint. 

כך לדוגמה, משתמשי האייפון יוכלו לצלם ומייד לבקש בקולם מסירי שתדפיס מייד את התמונה המבוקשת. המהלך משחרר את הידיים לעבודה אחרת ומאפשר הדפסה, גם כשהמדפיס אינו נמצא בביתו. משתמשי האייפון אף יכולים לשאול את סירי כמה דיו נשאר במדפסת ולבצע שלל פעולות – ובלי לנווט באפליקציות שונות ורק בשימוש בקולם. 

״הלקוחות שלנו, שעמוסים בעבודה ובשגרת הפעילות היומית, מחפשים תמיד דרכים חסכון בזמן ולסיים מהר פעולות״, אומר איתי מרום, מנהל מכירות ושיווק מוצרי צריכה ב-Epson ישראל. ״התאימות שלנו כעת לכמה מהעוזרים הדיגיטליים המובילים בבית החכם, הופכת את ההדפסה והסריקה לקלה ומהירה יותר״. 

מדפסות הזרקת הדיו של החברה, דוגמת אלה שבקווי ה-EcoTank  וה- WorkForce, הפופולריים (גם בישראל), מגיעות מצוידות מראש ב-Epson Connect, רכיב התוכנה המאפשר למשתמשים להתחבר בקלות לכל מדפסת המחוברת לאינטרנט, או לרשת מקומית ומאפשר תקשורת קלה ופשוטה עם העוזרים הדיגיטליים והפקודות הקוליות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG