לצאת לשטח מוכנים לעבודה (תמונה: הבלוג של Dataton)

 

מקצוענים הם אנשים שלא רק עושים עבודה טובה, אלא גם משתמשים בכלים הכי טובים שעוזרים להם להשיג את המטרות שלהם, בצורה הטובה ביותר. מתוך הנחת היסוד הזו פרסמה לאחרונה ספקית פתרונות האודיו-ויז'ואל השוודית דטאטון (Dataon) רשימה של פריטי ציוד שמקצוענים העובדים איתה דירגו כחיוניים ביותר לעבודתם, וזאת מעבר לציוד ה-AV הבסיסי, כמובן.

את האמצעים הללו חילקה החברה לארבעה תחומים שקשורים לעבודה השוטפת, והראשון ביניהם הוא נראות. הכוונה היא גם לכך שלעתים קרובות המתקין צריך אמצעי עזר לראות מה הוא עושה, וגם לכך שהוא צריך להיות בולט בסביבה כדי למנוע התנגשויות עם עוברים ושבים – בין אם הולכי רגל או נהגים. לשם כך, ממליצים לקוחות החברה על חבישת פנס ראש לראייה בחושך, משקפת כדי לראות מה מראה מסך שאתם מחברים למקור בקצה הנגדי של אולם ענק, ואפוד זוהר, כדי שהאנשים סביבכם יוכלו לראותכם.

התחום השני הוא בטיחות. בין אם ההתקנה מתרחשת במעלה שלט חוצות על כביש סואן ובין אם היא מבוצעת על פיגום בתוך אולם עם מסכים גבוהים, יש להצטייד בכפפות וקסדה, משקפי בטיחות, רתמות ביטחון במקרה של עבודה על פיגום גבוה וכמו שהוזכר קודם לכן גם אפוד זוהר לנראות גבוהה, במיוחד בעבודה על שלטי חוצות.

התחום השלישי הוא גישה. אין דבר יותר מתסכל מלהיאלץ להתקשר לבוס כי המאבטחים במתחם לא מוכנים לתת לכם להיכנס בלי אישור. לכן, כדאי שתג עובד או אמצעי זיהוי אחר הרלוונטי לעבודה יהיה זמין תמיד בכיס קרוב או בתיק ציוד העבודה.

התחום האחרון הוא מדידה, וכאן כמובן מומלץ להצטייד במולטי מטר שמסוגל למדוד מגוון משתנים – החל ממתח חשמלי או תעבורת רשת כדי לבדוק מה מונע מציוד לעבוד, דרך רמות אור וקול שחשובות בתחום ה-AV ועד טמפרטורה, למשל כדי לוודא שהציוד לא התחמם יותר מכפי שהוא אמור להתחמם.

מה הכלים שלכם?

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG