מטריצת HDMI רבת עוצמה ויכולות שמאפשרת חיבור של עד 8 מקורות לעד 8 תצוגות בלחיצה פשוטה על כפתורים

VS-88UHD – כש-AVoIT בא לביטוי בקלות ב-AV מקצועי (תמונה: Kramer)

 

VS-88UHD של קרמר (Kramer) היא מטריצת מיתוג לתצוגות HDMI בגודל 1U שמשתלבת בקלות ברשת הארגונית כפתרון AV חכם ומנוהל. מדובר במטריצה בגודל 8×8 שבאמצעות כניסות וחיבורי HDMI יכולה לקבל עד 8 אותות משולבים של קול ותמונה, ממקורות שונים ומגוונים, ולהפיץ אותם לעד שמונה התקני תצוגה שונים. באמצעות ניתובים קלים לתפעול ניתן להחליט אילו מקורות יוצגו באלו תצוגות עם אפשרות לשכפול תצוגות, מיתוגים שונים ושילוב של שניהם. בנוסף, בשילוב תמיכה ב-ARC מציעה VS-88UHD יכולת הזרמת מקור האודיו גם מהמסך ולשלב עם מקורות אחרים במערכת.

מטריצת המיתוג הזו תומכת ברזולוציה מרבית של 4K בתדר 60 הרץ, עם תמיכה בדגימה באיכות 4:2:0 שמבטיחה צמצום בכמות המידע המועבר ברשת מבלי לפגוע באיכות התמונה המוצגת בפועל, ועם תמיכה בקצב העברת נתונים של עד 2.97 גיגה-ביט/לשנייה לכל ערוץ גרפי.

המטריצה תומכת בטכנולוגיית Step-In HDMI הייחודית של קרמר, המאפשרת בניית מערכת משולבת עם מקורות נוספים למיתוג אופטימאלי וכמו כן במיתוגים אוטומטיים מוגדרים מראש עם שמירה של עד 16 הגדרות מוכנות לתפעול מהיר, ואפילו מצוידת בכפתור נעילה שמיועד למנוע גישה לא מורשית. היא יודעת לבצע התאמות לעוצמות השידור השונות כדי להבטיח איזון בתצוגות, וניתן לשלוט בה באמצעות קונסולה מבוססת דפדפן.

למערכת יכולות מתקדמות של שליטה על גבי הרשת, המאפשרות ניהול מיטבי של היח' ע"י פתרונות השליטה והבקרה של קרמר.

VS-88UHD מתאימה לשימוש בחדרי ישיבות, חדרי בקרה, לובי במלונות ואף אתרים גדולים יותר.

למערכת זו קרמר מציעה קונפיגורציות שונות בהתאם לצורך ההתקנה ולכמות המקורות והתצוגות שנדרשות, תוך חסכון בעלויות ההתקנה.

VS-84/48/66UHD – גרסאות מוזלות ואטרקטיביות הכוללות כמות מופחתת של קישור מקורות/ תצוגות.

***VS-88UHDA – גרסה מתקדמת המשלבת יכולות של מטריצת אודיו מלאה שמאפשרת פתרון מיתוג מלא של מקורות התצוגה והשמע הנצרכות בהתקנה, וכל זאת במכשיר אחד.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG