בלב המציאות ה'נורמלית' החדשה, בדרך להחזרת הפגישות באופן היברידי או פיזי מלא, יש חשיבות רבה מאוד לכלים שמאפשרים להעביר חומרים בצורה ברורה, במיוחד במפגשים בהם מתקיימים סיעורי מוחות,  ועוד יותר באותם מפגשים פיזיים הכרחיים שבהם רוצים לשמור על ריחוק חברתי כדי להבטיח את בריאות המשתתפים. ה 65 של Infocus נותן את הפתרון. 

תמונה - InFocus

במפגשים מעין אלו, קטנים יותר או גדולים פחות, לוחות מגע חכמים וגדולים הם כמעט סוג של הכרח, ובאינפוקוס (InFocus) הבינו זאת היטב והם שולחים למערכה את INF6540e שהוא לוח מגע אינטראקטיבי בגודל 65 אינץ' המציע רזולוציה של 4K עם מערכת הפעלה המבוססת על פלטפורמת אנדרואיד הפתוחה. בחברה מציעים אותו כפתרון כולל ללימוד, שיתוף פעולה ותצוגה.

הזכוכית ממנה עשוי המסך מוקשחת כדי להבטיח את היכולת לעבוד באופן שוטף ויום יומי, והיא גם מציעה תכונה בשם SkyBond שמאפשר לנצל את יכולת המגע המוצעת בשטחו המלא של המסך, כולל ההרגשה בעת כתיבה בעט אלקטרוני כאילו כותבים על נייר.

המסך תומך בעד 20 נקודות מגע בו זמנית, כך שקל מאוד לפתוח תפריטים בזריזות וכן לאפשר לכמה משתתפים לעבוד עם הלוח בו זמנית – למשל כדי לרשום הערות לגבי אותו פרויקט.

הוא מציע בהירות גבוהה, הגנה מפני השתקפויות הוא גם מוכן לקבל שידורים מעד ארבעה מקורות- מחשבים, טאבלטים או טלפונים חכמים בו זמנית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG