כולנו מכירים את מסכי הווידאו הענקיים שמשמשים בכנסים ואירועים, אבל מה דעתכם על חוויה שתופסת את כל שדה הראייה ומקיפה אתכם ב-360 מעלות, כולל התקרה והרצפה? בטמפל האוס שבמיאמי ביץ', תוכלו להרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך מקדש עתיק, יער עבות או מסיבת ריקודים משנות השמונים בלי לפסוע אפילו צעד אחד 

תמונה - אתר טמפל האוס

ההחלטה להקים את הפרויקט המרשים התקבלה לאחר אירוע מיוחד שקיבל תגובות אוהדות ביותר, ולכן היה ברור שצריך להפוך את החוויה יוצאת הדופן לאטרקציה קבועה שתוכל לשרת אירועים כמו חתונות, מסיבות פרטיות או כנסים מקצועיים וכלכליים על שטח של חצי דונם, ובשילוב תאורה וריהוט מתאים על מנת ליצור את האווירה המשולמת.

קיר התצוגה המיוחד מתבסס על מערכת Datapath Fx4 שמספקת את כוח החישוב ואת היציבות הנדרשים. על מנת לבצע את ההקרנה, המערכת מבצעת מיפוי, אינטגרציה ועיבוד תוכן של החלקים השונים באמצעות תוכנת WallControl  של Datapath ושולחת את האותות לארבע עשר מקרנים נפרדים. ניתן לשלוט בתוכנה גם באופן ידני ולקבץ יחדיו מספר מסכים על מנת ליצור תבניות שונות או להגביל את הגישה עבור משתמשים שונים.

המערכת יכולה לעבוד עם מסכים בגדלים שונים ואוריינטציות שונות באמצעות ביצוע של התאמות Upscaling ו – Downscaling על מנת ליצור את המארג (Canvas) המתאים ביותר על פי התנאים בחדר (לדוגמה, מספר המסכים והגודל של כל אחד מהם). אפשר גם לבצע חיבור ישיר לרשת באמצעות שתי יציאות Ethernet שאחת מהן תומכת בחיבור מעגלי למספר מכשירים שונים.

 
תמונה - אתר טמפל האוס
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG