ארגון SDVoE החליט להפוך את פלטפורמת הלימוד וההכשרה שלו לנגישה יותר, ומעתה היא תהיה זמינה כאפליקציה לטלפונים חכמים. האפליקציה החדשה והייחודית זמינה לסביבות ה-iOS ואנדרואיד כאחד והיא זמינה כבר להורדה בחינם

האפליקציה מציעה את הקורסים השונים בשיטת למידה שמאפשרת לכל מקצוען בתחום ה-AV ללמוד בקצב שלו. כל אחד למעשה יכול ללמוד יכולות חדשות, לרענן את הידע הקיים, ולעקוב אחר מה שחדש בתחום הטכנולוגי של ניהול האותות עבור תעשיית ה-AV.

החומר מוגש כשיעורים המציעים אנימציות שונות ללימוד החומר, עם שילוב של מקרי מבחן, והיא מכסה את כל התחום מהבסיס ועד עצות שיווק ומכירה. למרות שהאפליקציה כמובן מתמקדת ב-SDVoE, השיעורים מתאימים באופן כללי לכל שוק ה-AVoIP.

"אלפי מקצוענים בשוק ה-AV מגיעים לאקדמיית SDVoE בכל חודש בכדי לשפר את היכולות ששירתו אותם בעבר בלימוד חדש וזאת כדי להוציא את המירב מהשינויים והפיתוחים הטכנולוגיים בזמן שעולמות ה-AV וה-IT מתמזגים. אנחנו נרגשים להציע כעת את החוויה המלאה של האקדמיה – רפרטואר הולך ומתרחב של קורסים, מקרי מבחן ואפילו הרשאות למעמד של שותף תכנוני של SDVoE – באפליקציה ניידת נוחה וקלה לשימוש. אף אחד אחר בשוק ה-AV אינו מציע הכשרה כל כך נגישה", אמר מאט דוד, ראש מנהל החינוך ההכשרה של ארגון SDVoE ומנכ"ל קבוצת קלוויה (Calvia) שהייתה שותפה לפיתוח החומרים עבור האקדמיה.

כאמור האפליקציה זמינה בחינם. לחצו כאן להורדה מ-Google Play, וכאן  להורדה מ-App Store.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG