סנהייזר (Sennheiser) הודיעה לאחרונה כי מערך ה'מיקרופונים באלומה' של החברה, TeamConnect Ceiling 2, מאושר כעת לשימוש עם Teams Rooms של מיקרוסופט (Microsoft) בעת שהוא כולל בפריסה המבוססת על מוצרי עיבוד אותות דיגיטלי שעברו גם הם תהליך הרשאה של מיקרוסופט

הדמייה נפלאה לא באנגלית. אבל גם לא ממש צריך קריינות

בסנהייזר מספרים כי TeamConnect Ceiling 2 הוא פתרון המבוסס על טכנולוגיית אלומה דינמית קניינית שמיועד למי שמעוניין בהתקנות קלות. פתרון זה מציע יכולת התמקדות אוטומטית חכמה בדובר הנוכחי, תוך מעקב אחר קולו וללא שינוי במידה והדובר זז בחדר, וזאת במטרה לאפשר למשתתפים לדבר באופן חופשי גם במהלך שיחות וועידה מרובות משתתפים.

באמצעות פתרון זה, כשניתן לשלב בחדרים כמה מערכי TeamConnect Ceiling 2 לפי הצורך ולפי הגודל, אפשר לחסוך את הצורך בהתקנת מיקרופונים על השולחן, כולל כמובן על הכבילה שלהם.

"עם TeamConnect Ceiling 2 הוצאנו את שיחות הווידאו והרשת לחופשי – הפכנו אותן לפשוטות יותר וליותר פרודוקטיביות, תוך שאנחנו מבטיחים איכות קול מיטבית לטובת המשתתפים המרוחקים. אנחנו מאוד שמחים להוביל את המרדף הזה אחר הפשטות, הביצועים והאמינות אפילו רחוק יותר עם ערכה של TeamConnect Ceiling 2 שמבטיחה חוויה חלקה עבור משתמשי Teams של מיקרוסופט", אמר ינס וורנר, מנהל פורטפוליו התקשורת העסקית בחברה.

TeamConnect Ceiling 2 הוא מערך שניתן לשימוש עם ציוד אודיו אנלוגי קיים ובנוסף יכול להיות מיושם במערכות שהן כבר דיגיטליות במלואן הניתנות לשליטה ניתן באמצעות הרשת הארגונית. המערך תומך ב-PoE, עובד מול Domain Manager של דנטה (Dante) וכן עם פתרונות בקרה מצד שלישי כמו מערכת הבקרה של קרסטרון (Crestron).

"הרישוי מסמן שפתרון זה עומד בתצורה הגבוהה שהותוותה בתוכנית הרישוי כדי לספק את החוויות הטובות ביותר, תאימות ואמינות בעת השימוש עם מוצרי Teams", הוסיף איליה בוקשטיין, מנהל מוצרים בקבוצת Teams של מיקרוסופט.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG