באופן אלחוטי, להתקנות קבועות או לניוד – EM Series Wireless Conference System (תמונה: Eiki)

 

איקי (Eiki International) הכריזה על EM Series Wireless Conference, מערכת מיקרופונים אלחוטית לשימוש בחדרי ועידות. מדובר במערכת המורכבת משני מיקרופונים, מערכת עיבוד ראשית, אנטנה כיוונית וכן יחידת הטענה. החברה מכוונת את המערכת החדשה שלה להתקנות קבועות וכן עבור ארגונים המחפשים פתרון בר ניוד.

EM Series Wireless Conference ממוקדת ביכולת שלה להעביר אותות PCM ב-24 ביט בערוץ 2.4 גיגה-הרץ כל שאיכות האות הקולי המועברת זהה לזו שרגילים לקבל בחיבור קווי. לפי החברה האות מועבר באופן חד וברור ללא כל הפרעות, ובצורה מאובטחת. יחידת העיבוד מספקת יכולות DSP, איזון אות ותפוקה חכמי, העברת תדרים לפי צורך ועוד.

כאמור, המערכת מגיעה עם שני מיקרופונים שולחניים גמישים (Gooseneck) כשאחד מיועד להצבה לצד מנהל הישיבה והשני מיועד למשתתפים האחרים בפגישה, וחיבור לשרשרת אורות המסמנת מי מדבר באותו רגע. מיקרופון המנהל יכול לקחת שליטה בכל עת נתונה, ובעת שהוא בשימוש יחידת המיקרופון השנייה מושתקת כדי להבטיח שלא ניתן יהיה להפריע למנהל הישיבה. בסך הכל יכולה המערכת לתמוך בעד 255 מיקרופונים, כשלושה מהם יכולים להיות מיקרופוני ניהול. שני המיקרופונים בסופו של דבר ניידים, והם פועלים על סמך סוללות 1.5 וולט רגילות בגודל AA. שניהם גם יכולים לספק עד שבע שעות עבודה רציפות.

המערכת תומכת גם בחיבור של אנטנה כיוונית שמגדילה את טווח הקליטה האלחוטי למרחק של עד כ-20 מטרים. כן מוצעת יחידת טעינה היכולה להטעין בו זמנית עד 12 מיקרופונים.

"איקי תמיד הייתה מהמובילות בטכנולוגיות של חדרי ישיבות. מערכת המיקרופונים האלחוטית החדשה שלנו מספקת תשובה לדרישה החיונית לאיכות קולית בחדרים אלה. היא עושה שימוש בטכנולוגיה אלחוטית מוכחת של 2.4 גיגה-הרץ המספקת ביצועי אודיו נקיים וטבעיים שגם מאובטחים. עם היכולת לפריסה מהירה וקלה, המערכת מהווה בחירה נהדרת לטובת סביבות פגישה קבועות ומשתנות. אני בטוח שאינטגרטורים של מערכות AV ושל טכנולוגיות לחדרי ישיבות ימצאו מגוון רחב של שימושים למערכת הזו", אמר ג'ון סכיפרס, מנכ"ל החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG