לחבר בקלות לכל מסך חכם ולספק זוויות רחבות – מצלמת הווידאו החדשה של ELO (תמונה: ELO)

 

ELO הכריזה על מצלמה חדשה לשיחות וועידה מבוססות וידאו שנקראת בפשטות Conference Camera. המצלמה החדשה מספקת וידאו באבחנה של FHD עם זוויות צילום רחבות במיוחד שיכולות להגיע לעד 96 מעלות. היא מיועדת להתקנה קלה כמעט בכל מקום, ובעיקר על הקצה העליון של מסך התצוגה, כך שניתן להתאים אותה לקליטת כל האנשים בחדר בכל הסדר ישיבה.

ELO מכוונת את המצלמה, בעלת המיקוד הקבוע, לשימוש בחדרי ישיבות אבל בעיקר במרחבי היוועדות בהם קלות ומהירות התפעול חשובים במיוחד. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותה אל התצוגה האינטראקטיבית ולהשתמש בתוכנה בה רגילים להשתמש לביצוע וועידות וידאו.

Conference Camera מציעה מנגנון נוסף שיכול להתאים לשימוש במרחבים קטנים יחסית לצורך קיום ועידות וידאו, וזה ביטול הדהוד אוטומטי (AEC). המנגנון משתמש במיקרופון המובנה כדי למטב את האקוסטיקה בחדר כדי שכל המחוברים מרחוק לשיחה יוכלו לשמוע את הדוברים באיכות שזהה לזו של אלו ששומעים אותם בחדר עצמו.

המצלמה תומכת ברוב היישומים לביצוע וועידות וידאו מבוססות רשת, כולל Teams של מיקרוסופט (Microsoft) ו-WebEx של סיסקו (Cisco). עוד ניתן למצוא ברשימה את Zoom את GoToMeeting ואת BlueJeans. מעבר לכך היא תואמת לאפליקציות לקיום שיחות ווידאו במערכות ההפעלה השונות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG