במהלך תערוכת ISE 2019 נערכים טקסים ובחירות רבות. אחד מהם הוא של המגזין Exhibitor המתמחה בעולם הכנסים והאירועים על שלל היבטיו. במהלך התערוכה ציין המגזין את הדוכנים שלדעתו הצטיינו מבחינת עיצוב, הגשה ונגישות לתכנים. ההשתתפות הייתה חופשית, ואנשי המגזין בחנו, כך הם מספרים, את כל הדוכנים של התערוכה שמשכה אליה כ-1,300 מציגים, כשהם עושים זאת יחד עם צוות הניהול של התערוכה.

בטקס שנערך עוד במהלך התערוכה עצמה חולקו ארבעה פרסים לארבעה דוכנים שנבחרו בהתאם לקטגוריית הגודל שלהם.

בקטגוריית הדוכן הקטן, בגודל של 49 מ"מ מרובע ומטה, זכה הדוכן של חברת מובו (Moobo) המתמחה בעיצוב של שלטים דיגיטליים, ובעיקר של קיוסקי מידע מסוגננים.

בקטגוריית הדוכן הבינוני, בגודל של 199-50 מטרים מרובעים, זכה הדוכן של חברת אלוויז'ן (Aluvision NV) המציעה פתרונות לדוכני תצוגה בתערוכה כולל שילוט תלוי מיוחד, ועם גמישות עיצוב.

בקטגוריית הדוכן הגדול, בגודל של 399-200 מטרים מרובעים, זכה זה של חברת ההפצה שור (Shure Distribution).

והפרס האחרון הוענק בקטגוריית הדוכן הגדול מאוד, בגודל של 400 מטרים מרובעים מעלה, ומי זכה בו הוא הדוכן של NEC על שלל מוצרי התצוגה שלה.

"חגיגת העיצובים הבולטים והניסיוניים היא חלק מה-DNA של המגזין כבר יותר משלושה עשורים, וזו השנה השלישית בה אנחנו מארגנים את תחרות עיצוב הדוכנים ב-ISE. אנחנו מאוד גאים בתכנית עצמה, וכן בכל אחד מארבע התצוגות היוצאות מן הכלל שקיבלו השנה את הפרס", אמר עורך Exhibitor טרוויס סטנטון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG