חברת פולי (לשעבר פוליקום) הציגה מוצר חדש של שירות כתוכנה (SaSS) המאפשר לראות את התמונה המלאה של חדרי הישיבה שלכם. מה זה בדיוק אומר ומתי תתבצע ההשקה המלאה?

תמונה - אתר Poly

הקונספט שעומד מאחורי הפתרון החדש של פולי, Poly Lens, הוא שעד היום לא הייתה דרך לאנשי ה-IT או מנהלי המתקנים לדעת האם המשתמשים בנקודות הקצה בחדרי הישיבות מפיקים את המיטב והמרב משימוש בציוד שהותקן עבורם. 

הפתרון של פולי מתממשק אל מוצרי הוועידה שלה (G7500 ו-Studio X) ועוזר לדרג הניהול לקבל החלטות כספיות כבדות משקל. בין היתר, אפשר לראות עד כמה העובדים מאמצים את הציוד לצרכי עבודה ומהו המצב הנוכחי של הציוד. בעתיד יהיה ניתן גם לקבל נתונים נוספים אודות דפוסי השימוש בחדרים עצמם. חיבור ההתקנים אל המערכת של Poly Lens לא יכולה להיות פשוטה יותר והוא מתבצע באמצעות סריקת פשוטה של קוד ה-QR.

תמונה - אתר Poly

רק כדי לסבר את האוזן, מספר נקודות הקצה שבה פרוס היום ציוד וועידה נמצא בנסיקה עקב השימוש הרב בלא פחות מ-33.3 מיליון חללי עבודה קטנים (Huddle Rooms). מצב זה גורם לכך שכל תקלה בשרשרת יכולה לפגוע בתפוקה הכוללת (אפקט הדומינו).

אולם "פולי לנס" מאפשרת לא רק לקבל תובנות, אלא גם לשלוט בהגדרות רבות מרחוק. למשל, הגדרות שרת שיחת הוועידה או הגדרות הרשת. כך העומס מהכתף של אנשי ה-IT יורד וחלק מהציוד ניתן לפריסה עצמית על ידי העובדים.

בניגוד לכפי שניתן לחשוב, השימוש בענן לא הופך את הרשת למאובטחת פחות, אלא להיפך, וזאת מכיוון שנעשה שימוש בפרוטוקולי האבטחה המודרניים והמעודכנים ביותר.

יתרה מכך, הפלטפורמה מוכנה לעתיד בו יוצעו עוד ועוד שירותי שיחות וועידה לענן (Video as a Service, VaaS). גם אם אחד הספקים יוחלף, התובנות ההיסטוריות לא תיעלמנה.

פיד מידע חכם

תובנות לא שוות הרבה אם הן אינן מוצגות בצורה נוחה ופשוטה, ו-Poly Lens עושה שימוש חדשני ב"פיד עדכונים" בו התובנות הקריטיות ביותר מופיעות קודם. 

דוגמאות בודדות למידע הרב שניתן לראות בפיד:

• מספר המכשירים שנמצאים במצב מנותק

• מכשירים המחוברים אך לא נעשה בהם שימוש

• מספר דקות שיחה לשבוע

בעתיד ישתמש הפיד במערכת בינה מלאכותית שתבחן את דפוסי השימוש בחדר ותעזור בניהול של קביעת לוחות הזמנים כך שמשך הזמן בו לא ייעשה שימוש בחדר, או ייעשה שימוש עם מספר משתתפים מועט, יתקצר בצורה משמעותית.

 

מי יכול ליהנות ב-Poly Lens כבר היום ואפילו ללא תשלום או התחיבות משירות הבסיס?

נכון לחשיפת המוצר ב-ISE 2020, הפתרון זמין לשימוש מסחרי מקדים עבור מי שעושה שימוש במערכת שיחות הווידאו של G7500 והווידאו בר של Studio X30  או Studio X50. בעתיד תתמוך המערכת במגוון מוצרים רחב יותר, ובכלל זאת טלפונים לשיחות וועידה, טלפונים שולחניים ודיבוריות.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG