מרכז Sixth & I שבארה"ב, הוא בית כנסת שהוקם ב-1908 והיום מהווה מרכז היסטורי, ומקום מפגש לאומנויות, תערוכות ומרחב ליצירה, רעיונות וחיבור בין קהילה, דת וחיי חברה יום יומיים. הצורך שעלה הוא לעדכן את הטכנולוגיות במרכז למגוון הפעילויות המוצעות – ובו בזמן לשמור על ההיסטוריה, האותנטיות והייחודיות של המקום. ב-Crestron סיפקו את הפתרון לאתגר.

תמונה - Crestron

מודרניזציה לעתים מייצרת אתגרים, במיוחד עבור מקומות היסטוריים, אותנטיים וייחודיים כדוגמת בית הכנסת המדובר. איך מיישמים במקום עם תשתית ישנה וייחודית, את מיטב איכויות התוכן – בויזואל או באודיו, מבלי 'לפגוע' בנראות, בלי להעביר כבלים, תוך התאמה למרחב הקיים בצורה האופטימלית?

בבית הכנסת מרוצים מהתוצאה של שיתוף הפעולה עם -Crestron, כמו שציין בריאן גרייבר ממרכז Sixth & I:" Crestron  יצרה בשבילנו פתרון AV ייחודי בתוך מגבלות הבניין, שמאפשר לנו לייצר חוויה שלמה ומתקדמת לאירועים הרוחניים או התרבותיים שלנו". 

 

איך זה בוצע בפועל?

קבוצת MidPoint Technology ,תכננה והתקינה מערכת המבוססת על טכנולוגית DM-NVX AV-over-IP של Crestron בכדי לאפשר העברת תוכן וידאו ללא שיהוי ובאיכות גבוהה ברחבי המרכז. 

הקושי המרכזי הוא למעשה לאפשר ורסטיליות וגמישות בשימוש בטכנולוגיה לטובת המגוון הרחב של הפעילויות, כדוגמת קונצרטים, תערוכות, הקרנות ועוד שלל נוספות המוצעות בבית הכנסת. לכן, שילוב של מפענחים ומצפינים ממשפחת ה- DM-NVX בהתקנה קבועה בשילוב עם יחידות נוספות הניתנות לחיבור על פי הצורך, ובכך לאפשר מענה לצרכים המשתנים על פי סוג האירוע. 

כדי לאפשר גמישות מרבית מבחינת התרחישים והניתובים, ללא צורך בכתיבת קוד כל פעם מחדש, הותקן הDM-NVX Director המאפשר ניהול ושליטה בצורה ידידותית  למשתמש על כמות גדול ומשתנה  של יחידות קצה.

לצורך יצירת ממשק משתמש נח ואינטואיטיבי הותקנו מסכי מגע מסדרת TSW  של Crestron, שבאמצעותם מתאפשרת חוויה תפעולית ייחודית ומותאמת ספציפית לצרכי בית הכנסת. יצירה של תרחישים שונים המותאמים לאופני ההפעלה השונים של חלל מאפשרים הפעלה של מגוון רב של פתרונות מורכבים, השונים אחד מהשוני  מהותית, בלחיצת כפתור.

 
תמונה - Crestron

והתוצאה?

"הטכנולוגיה המתקדמת והנוחה של Crestron מספקת לנו את היכולת להעביר חוויות הרבה יותר מתוחכמות עבור האורחים שלנו מכל מה שיכלנו לתת בעבר", מוסיף גרייבר, "עכשיו יש לנו את היכולת להציג לקהילה שלנו תוכן בצורה דינמית ואפקטיבית יותר".

פתרונות רבים תחת חברה אחת

היישום בבית הכנסת מדגים שוב את הורסטיליות של הפתרונות ש Crestron מספקת. הפתרונות וטכנולוגיות שמציעה החברה נותנים מענה לכל צורך ובכל סביבה  – החל מארגונים גדולים, חברות עסקיות, אוניברסיטאות וכד' וכלה במבנה בודד המשרת קהילה. היכולת להתאים את לצרכים שונים פתרונות מדויקים באמצעות סט כלים גמיש היא הערך המוסף שמציעה חברת Crestron.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG