עם השיפור ברזולוציות של פתרונות הצילום ויכולת התמיכה בהעברתן במהירות מנקודת לנקודה, מקבל שוק הצילום והמעקב תנופת פיתוח עצומה. היצרנית דאווה ממשיכה לפתח דגמים אשר עונים בדיוק רב על הצרכים המשתנים ומספקים מענה רחב ומקצועי לצד התקנה ותחזוקה פשוטה ומחיר מנצח. 

מוטי רוקח, מנהל מותג דאווה בבנדא מגנטיק, משתף על סדרת האנטר מבית דאווה- "שיא הטכנולוגיה למצלמות ממונעות היברידיות התומכות במעקב אוטומטי בדגש על זיהוי דמות אדם או כלי רכב". 

אחד מאתגריו המרכזיים של כל מרכז בקרה הוא מעקב אוטומטי, כזה שיכול להתביית על דמות אדם או רכב ולהתמיד במעקב והעברת המידע. טכנולוגיית perimeter protection אשר מוטמעת במצלמה, מאפשרת העברת התרעה מהירה תוך המשך המעקב האוטומטי אחר כל תנועה שהוגדרה במערכת. 

שני מנועי PTZ, ראשי ומשני, יושבים מתחת למכסה המנוע כשהארכיטקטורה הפנימית מאפשרת השגת תוצאה ייחודית בשילוב ביניהם. בנוסף, המצלמה מותאמת להתקנה קלה ומהירה של טכנאי בשטח, משדרת בשני ערוצים ישירות למערכת ההקלטה והיא בעלת מנגנון כיול אוטומטי אשר חוסך בציוד צילום נוסף ותשתיות. היכולות של המצלמה החדשה הופכות אותה אטרקטיבית עבור מימושים שונים; חניונים, מפעלים, חוות חקלאיות, נמלים, שדות תעופה, בתי כלא, צמתים מרכזיים, אזורים רגישים ועוד. רוקח מתחייב לתמיכה טכנית מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. שווה בדיקה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG