קבוצה קטנה ואיכותית של אינטגרטורים מקומיים הגיעה לאירוע המקצועי הראשון שבו משלבות ידיים היצרנית MSolutions והמפיצה הותיקה איסטרוניקס. 

דורון מסילקר, מנהל מוצר פיליפס, מסכים מקצועיים באיסטרוניקס:"החלטנו לקיים סדנא שתעסוק בהקמת חדרי ישיבות כאשר המטרה היתה להראות לאינטגרטורים איך ניתן להטמיע חדשנות טכנולוגית בצורה הקלה ביותר לתפעול. שפע הפתרונות הקיימים בשוק עלול להקשות דווקא על תפעול חדרי הישיבות והיה לנו חשוב להמחיש לאנשי המקצוע כיצד הם יכולים לתת ערך אמיתי ללקוח הקצה בקלות ובפשטות באמצעות הקליק שייר

"באירוע האינטימי יכולנו להציג את העוצמה של שיתוף הפעולה עם MSolutions עם הצגת משפחות המוצרים שלה אשר יחד עם מסכי המגע של פיליפס וה Click share משפרים את הפרודוקטיביות בחדרי הישיבות ומספקים לאינטגרטור מענה מקצה לקצה" 

 
אלירן תורן (AVM)

אלירן תורן, מנכ"ל MSolutions: "אירוע מקצועי ביותר אשר אפשר לנו לחשוף ולהציג את משפחות המוצרים האיכותיות שלנו לאינטגרטורים באופן אישי ביותר. התחושה שקיבלתי היא שהיו בין המשתתפים גם כאלה שהופתעו מרמת המוצרים והייצור המקומי בישראל. זו בדיוק הסיבה שחברנו לאיסטרוניקס במטרה להמשיך להתמקד בפיתוח חדשנות אשר תהיה חלק מסל מוצרים של חברת ההפצה מהמובילות בישראל".

דורון מסילקר (AVM)

תורן הציג באירוע את שלושת משפחות המוצרים של MSolutions אשר כוללות את פתרונות ההרחקה, המצלמות והטסטר. הוא הדגיש את היתרונות כמו הקרבה לקווי הייצור אשר מאפשרת את הגמישות הכ"כ נחוצה ללקוח ולאינטגרטור, הרכיבים האיכותיים עימם עובדת היצרנית, מהירות התגובה בעיקר בישראל וכמובן אילו תועלות מביא השימוש בסל המוצרים המלא של MSolutions. 

לפי השאלות שעלו אפשר היה להבין שזו בדיוק הדרך להשלים את הידוק הקשר עם אינטגרטור אשר מכיר היטב את אתגרי השטח- מפגש ממוקד ואינטימי המאפשר למידה. 

 
דני זיזוב (AVM)
גיא אפשטין (AVM)
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG