Graham Walsh, עובד Crestron ארה"ב, מחזיק בוידאו-בלוג ששווה להכיר. עיסוק עומק ב-Collaboration אליו הוא מגיע מניסיונו רב השנים בתעשייה- כ-25 שנה של ניסיון בחברות שונות ובתפקידו הנוכחי.

מאיפה הוא הגיע והיכן עכשיו?

בלוגים בתחומי התעשייה שלנו לא חסר. חלקם מקצועיים ורשמיים מטעמי החברות השונות, חלקם מנוהלים על ידי אנשים פרטיים, פריקים של התעשייה. לכל בלוג יש תרומה מסוימת ומכל אחד מהם ניתן ללמוד ולהיוודע למוצרים חדשים או דרכים חדשות לעשות שימוש במוצרים מוכרים. Walsh, כפי שצוין, מביא איתו ניסיון רב שנים, אך לפני מספר שנים, כפי שהוא מעיד החליט להעמיק ולעסוק בעיקר בעולמות ה-Collaboration.

 

את אהבתו לתעשיה ממשיך לטפח Walsh ב-Crestron תוך שהוא עובד עם מוצרי Crestron Flex המשתלבים עם Microsoft Teams, Skype ו-Zoom.

את מוצרי Crestron Flex אנחנו מכירים בתקופה האחרונה יותר ויותר. אם מוסיפים את פתרונות ה-Collaboration שנכנסו לעולמנו עוד לפני תחילת המגפה ניתן לומר ש-Crestron הפכה לנושאת דגל ומובילה בתחום, הן באיכות מצד אחד והן בקלות, נוחות וחוויית המשתמש מן הצד השני. 

 

על הבלוג – Collaboration על כל המגרש

אז למה שווה לך להכיר את הבלוג של Walsh? הוא ייחודי! הוא עוסק בפתרונות לעבודה בעולם המודרני ובסביבות העכשוויות מסביב למגרש. הוא מספר, מעדכן ונותן את הטיפים הקטנים שסוגרים את הפינה לשימוש המושלם בכל פתרון, הרי לא תמיד אנחנו יודעים שהמוצר שכבר נמצא אצלנו התעדכן, או שיש דרכים נוספות להשתמש בו. בשורה התחתונה, מדובר בכתובת אחת אשר מרכזת בצורה מעולה את החידושים הכי עדכניים בתחום כולו (ולא רק ב-Crestron).

כניסה מהירה לבלוג מראה שהסרטונים הקצרים מעמיקים ומדויקים- ישר ולעניין! מה שמאפשר שלימוד ופרקטיקה עבור המבקרים. הנה רשימה חלקית של הנושאים האחרונים בהם נגע הבלוג אותם מצאנו מעניינים במיוחד:

שליטה קולית בזום מכל מכשיר – מה שהתאפשר בעבר רק ממוצרים אחרים, בעדכון האחרון של התוכנה מתאפשר מכל מכשיר. אז אם נפשט – אם יש שליטה קולית בחדר, יש שליטה בזום. שווה לראות.

מספר עדכונים ופיצ'רים מ-Microsoft Teams – מעדכון תוכנה כדי ליהנות מהתכונות והיכולות החדשות, דרך שליטה חדשנית ביכולות האדמין כדי לפקח, לנטר ולשלוט על החדר – בעצם אפשרויות שלא עוצרות.

וגם קצת על מוצרים חדשים, ישר מהקופסא לשימוש – במקרה הזה על Flex Phone חדש ל-Teams מבית Crestron, מהקופסא ועד לשימוש הראשון.

 
 

דרך מעולה להכיר, להתחדש ולהשתמש בחוכמה

פתרונות הם פעמים רבות הדרך שבהם עושים בהם שימוש. פתרונות חכמים ממשיכים להתעדכן, ליצור יכולות חדשות עם תוכנות ופיתוחים נוספים בשילוב אינטגרציה מלאה. שימוש יום יומי יעיל ונכון לא נגמר ברכישה והתקנה. הבלוג הזה הוא דוגמא מעולה לכך, ויופי של דרך להישאר מעודכנים. אנחנו ממליצים!

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG