שידור לייב מחייב שליטה בפונקציות רבות וחלוקת קשב יעילה. ה-Stream Deck של אלגטו הופך את החיים שלכם לקלים, ואת השידורים החיים שלכם למרשימים במיוחד

תמונות בכתבה - elgato.com

מגוון גדלים - תמונה Elgato

המטרה העיקרית של כל טכנולוגיה משוכללת ושל כל מוצר שמבוסס על טכנולוגיה מתקדמת היא להקל עלינו. סדרת הקונטרולרים של חברת אלגטו, שנקראת סטרים דק (Stream Deck), היא דוגמה מצוינת לכך. כל קונטרולר עוזר לכל מי שמשדר בלייב את התוכן שלו ליצור שידורים חיים מושלמים. סיבה אחת היא הזרימה הטבעית של השידור, בלי הפסקות ועיכובים בכל פעם שנדרש מעבר, והסיבה השנייה היא שיצרן התוכן יכול להקדיש את כל תשומת הלב שלו לתוכן ולצופים ולא להתעסקות מסיחת דעת עם המחשב.

סטרים דק - הקסם הוא בפשטות

כשמשדרים בלייב, ובמיוחד כשהשידור כולל מעברים בין פונקציות שונות ובין שלל תוכנות, המפתח העיקרי להצלחה הוא היכולת לשלוט במחשב בקלות. המפתח השני הוא מידיות. במקום להתעסק עם העכבר ולחפש את התוכנה שאליה רוצים לעבור, ה-Stream Deck מאפשר לכם לעשות זאת בלחיצת כפתור פשוטה.

הפשטות, והתועלת הרבה שהיא מספקת, באות לידי ביטוי גם בשלב שלפני ה-Live עצמו: הקנפוג של הקונטרולר – או אם תעדיפו את המונח בעברית, מערכת ניתוב תוכן – כדי שאפשר יהיה להשתמש בו באופן מיטבי בזמן השידור. הסטרים דק מתחבר לכל מחשב דרך USB ומגיע עם תוכנה ידידותית למשתמשים. חלק מהכפתורים כבר מתוכנתים מראש, ומחוברים לתוכנות/אפליקציות פופולריות שכל יוצר או יוצרת תוכן כמעט נעזרים בהן (פוטושופ, OBS, תוכנות עריכה ועוד), וחלק אחר זמין להגדרה פשוטה לכל צורך אחר, אפילו שליטה על התאורה או עוצמת הסאונד.

הגדרת פונקציונאליות הכפתורים בהתאם להעדפות הספציפיות שלכם, נעשית באמצעות גרירה פשוטה ושיוך התכונה לכפתור הרצוי ומאפשרת בהשקעה של דקות בודדות (שלא לומר שניות) שימוש בנתב תוכן שמותאם באופן מושלם לצרכים שלכם ומבטיח שידורים חיים שנראים בדיוק כפי שאתם רוצים להיראות. 

 

הדגמים השונים של מקלדת השליטה של אלגטו

סדרת הקונטרולרים של אלגטו כוללת שלושה דגמים: הדגם הבסיסי הוא ה-Stream Deck Mini שכולל שישה כפתורים, בדגם ה-Stream Deck מחכים לכם חמישה עשר כפתורים והדגם המשוכלל ביותר הוא ה-XL שמייצר אקסטרה שליטה עם שלושים ושניים כפתורים.

הבחירה ביניהם היא בהתאם למורכבות ה-Live-ים שאתם מפיקים, ויש גם מכנה משותף משמעותי לשלושת הדגמים: כולם עוזרים לכם להתרכז בקהל שלכם ובכך לייצר מקסימום מעורבות ומחויבות אצל הצופים, בכל לייב בפייסבוק, ביוטיוב, בטוויטר וכו'. 

הקונטרולרים של Elgato מתאימים גם לאותם משתמשים ביתיים מקצועיים וגם לארגונים שמבינים את התרומה העצומה של וידאו, ובפרט לייבים, למיתוג ולשיווק.

IVS TEC ו-Elgato - שילוב מנצח

אלגטו היא חברה אמריקאית מוכרת ובעלת יכולות גבוהות מאוד בתחום ההתמחות שלה: כלים ליצירת תוכן ושיתוף וידאו, וליתר דיוק כלים משוכללים שמופעלים בפשטות ובאופן אינטואיטיבי מאוד. בנוסף למקלדות שליטה, Elgato – שהוקמה ב 1999 ומוכרת את מוצריה בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, מספקת גם פתרונות תאורה, לכידה, אקוסטיקה ואפילו לדים ומסכים ירוקים. בקיצור, כל מה שצריך כדי שהתוכן יהיה הכי מקצועי ומדויק לאתגרים של יצרני התוכן השונים.

IVS-TEC בחרה לשווק את הקונטרולרים של אלגטו בזכות האיכות המוכחת שלהם והאפשרות לשלב אותם באופן אופטימלי עם כל התוכנות והכלים שבהם משתמשים קהלי יוצרי התוכן. זהו גם הערך המוסף של IVS שלא רק מוכרת מוצרים אלא מסייעת לכם למצוא מענה מקיף לכל צורך ספציפי ובונה יחד אתכם את הפתרון הנכון ביותר בדרך ל-Live-ים מהנים ומרשימים.

ל Elgato סל מוצרים עצום

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG