החיפוש אחר המוצר שיש בו כל מה שצריך לתפעול חדרים קטנים וליישום UC קל ופשוט, מעסיק לא מעט מקבלי החלטות. Crestron "מביאה לשולחן" את ה FLEX UC-MMX30-T שמהווה פתרון UC אידיאלי לאתגר זה. ה-MM30 המעוצב באופן יוצא דופן, בעל מסך מגע איכותי בגודל 7 אינצ', יושב במרכז השולחן וגונב המון תשומת לב.

שמע ללא פשרות

  • ה-MM30 כולל ארבעה מיקרופונים איכותייים המאפשרים כיסוי של 360 מעלות לטווח של שישה מטרים (שלושה לכל כיוון), וכן גם ארבעה כפתורי MUTE המאפשרים גישה נוחה לכלל המשתתפים.
  • לאלו נוסף רמקול Full range מובנה המתאים לחדרים קטנים ובינוניים. 
  • כמו כן, העובדה שה-MM30 מונח על השולחן מאפשרת מתן מענה איכותי גם בחללים מאתגרים אקוסטית (קירות זכוכית תקרה חשופה וכד'), בהשוואה לפתרונות מבוססי סאונד-בר למשל. 

חווית משתמש מושלמת

מסך מגע 7" איכותי מאפשר הצטרפות נוחה ומהירה לכל פגישה בלחיצת כפתור. המסך תומך בחווית המשתמש המלאה שכל פלטפורמה מציעה.

השליטה לא נגמרת בפגישה

מאותו מסך, ניתן גם לשלוט על החדר: תאורה, טמפרטורה או בחירת מקורות בהתאם לצורך.

נוחות ואסתטיקה כעיקרון מנחה

את ה-MM30 אפשר גם להתקין על 'Swivel' (כפי שניתן לראות בוידאו), ובכך לסובב את המכשיר לכל הכיוונים.  ה Swivel במקרה הזה כולל גם ריטרקטורים המאפשרים שמירה על מראה נקי ומסודר בחדר.

שיתוף תוכן

חיבור מחשב ל-HDMI אוUSB-C  יאפשר שיתוף התוכן על המסך באופן מיידי, בין אם בשיחת VC או בפגישה מקומית.

מה'בסיסי' ועד המתקדם

את ה-MM30 אפשר לקבל בתצורה בסיסית, בתצורת ZOOM או TEAMS או ADVANCED, המאפשרת גם יכולות BYOD: חיבור כבל ה-USB למחשב הנייד ימתג אוטומטית את המצלמה והמיקרופונים מה-UC ENGINE למחשב הנייד ויאפשר שימוש בכל תוכנה המותקנת עליו לביצוע שיחות VC. חיבור USB-C יאפשר שליחת וידאו וחיבור המצלמה למחשב הנייד בכבל בודד.

דגם ה-ADVANCED מאפשר שילוב של חווית משתשמש אולטימטיבית עם גמישות מלאה.

חושבים על הכל

ערכת ה- UC-MMX30-T כוללת גם פתרון הרחקה של הוידיאו וה-USB מהשולחן ל-UC ENGINE שמותקן, בדרך כלל, מאחורי המסך בכבל רשת בודד. ה-MM30, אסתטי, גמיש ועונה על כל הצרכים צרו קשר עם Crestron ישראל למידע נוסף, או להתאמת הפתרון האידיאלי עבורכם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG