חברת SyncPro, אשר הוקמה על ידי עומר ברוקשטיין ובוריס דינקביץ', מעצבת את עתיד ה-Pro AV עם פלטפורמת הענן פורצת הדרך שלה. כעת, זכתה החברה להכרה בין לאומית, עם זכייתה בפרס ה-Inavation של המגזין הבינ"ל Inavate בקטגוריית החברה החדשה המבטיחה ביותר.

תמונה ראשית - inavate

מימין - עומר ברוקשטיין ובוריס דינקביץ. קרדיט - SyncPro

SyncPro מפתחת פלטפורמה ענן ייחודית, המאפשרת ליצרני חומרה לממשק את יחידות הקצה שלהן לענן ולאפשר ללקוחות קצה ואינטגרטורים לקבל חיווי על פתרונות ה AV שנפרשו והוטמעו בארגון. הפלטפורמה מאפשרת ליצרנים לתחזק קשר ארוך ומשמעותי עם לקוחותיהם, דרך מודלי שירות מתקדמים תוך יכולת יישום של מספר פתרונות שונים המנוהלים מתוך ממשק אחד.

עם שנות ניסיון מרובות בתעשייה יזם ברוקשטיין את הקמתה של החברה יחד עם דינקביץ' שמאחוריו מספר אקזיטים מוצלחים. לדברי החברה, עם הירידה המתמדת במחירי ה Hardware ומעבר של לקוחות רבים לפתרונות פשוטים, מבוססי תוכנה Zoom, Teams ואחרים,  יצרנים ואינטגרטורים מחויבים להתאים את עצמם למציאות החדשה, ולהציע ללקוחותיהם שירותים מתקדמים, מבוססי ענן.  

לקוחות רבים בארץ ובעולם כבר משתמשים בפלטפורמת החברה, והיא צפויה להציג אותה לראשונה בבמה הבינלאומית בתערוכת אינפוקום 2021 בפלורידה, ארה"ב.

"אנו שמחים מאוד על הזכייה בפרס ועל ההכרה הבינלאומית בערך ובייחודיות אותם אנו מספקים ליצרנים, לקוחות קצה ואינטגרטורים. בחודשים הקרובים, ולקראת תערוכת אינפוקום, נשמח לחשוף עדכונים מרגשים נוספים", נמסר מהחברה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG