פתיחה מעניינת לשנת 2020 עבור חברת וול סמארט, חוזים חדשים שנחתמו, משרדים חדשים בהקמה ואז – קורונה. מאז נפגשנו ב-ISE2020 עת החלה המגפה לתת אותותיה, הרבה השתנה. עבור גליה ומיכאל בן דור, מייסדי חברת וול סמארט – האתגרים בעיקר השתנו והם ניצלו זאת להמשך עשיה. בשעות הערב המאוחרות גליה מתפנה לראיון עם זווית קצת שונה והרבה תובנות.

"מרץ היה הלם גדול, לא יצאנו מהבית. במקום להתאבל על המצב בחרנו לדבר עם הלקוחות ולבדוק מה שלומם, מאחר וחלק גדול מהם בחו"ל. זה גרר תגובות חיוביות ואנשים שמחו ששאלו לשלומם, ספקים ויצרנים כאחד."

הצורך אצל הלקוחות משתנה והקהל הביתי מתרחב

"השהות בבית גרמה לאנשים לחשוב איפה יהיה המשרד ואיך הוא ייראה ושם אנחנו נכנסים לסיפור. זה כבר לא משהו ששייך רק לעצמאים, אלא גם לשכירים. העולם שלנו התרחב מעבר לאודיו ווידאו, אנחנו רואים דרישות גם לייצר אסטתיקה עבור אנטנות אלחוטיות שמשמשות את אותם אנשים שעובדים מהבית ויצרניות שמספקות את אותן אנטנות. זה מאפשר ללקוח לשמור על עיצוב מצד אחד ושמירה על יכולות הציוד מצד שני. עשינו את זה גם עבור רמקולים ומצלמות אבטחה. העולם רוצה לשלב את הטכנולוגיה הביתית בתוך עיצוב"

המעבר חזרה למשרדים

החיסונים נכנסים וכבר רואים את האור בקצה המנהרה, כנגד אותם שינויים שעורכים בבית נכנסים גם שינויים לסביבה המשרדית. 

"יש במשרדים הרבה דברים שרוצים להטמיע (טכנולוגיות ועיצוביות), זה קשור גם לריחוק חברתי, זמינות חדרים והצמצום בשטחי מסחר. יש הרבה מאוד טכנולוגיות חדשות שנכנסות ויהיו שם בחיי היומיום שלנו, אנחנו נראה אותן משולבות שמאפשרת להם להיות יעילות, בין אם אלו מדידות חום גוף או כמות נוכחים – וול סמארט תעזור לשמור על זה גם נעים לעין."

ולאן אנחנו הולכים, מה נפגוש בעתיד ?

"אנחנו חושבים איך אנחנו נותנים ערך מוסף ללקוחות שלנו מעבר ליצירת האסתטיות, בתחום הבריאות ונושאים אחרים. העולם יתרגל לעבוד אחרת ממה שהוא עובד היום ואנחנו מנסים לפתח כיוונים שיאפשרו ללקוחות הסופיים וגם ליצרנים איתם אנחנו עובדים, שיהיו הרבה מעבר לטכנולוגיות. כרגע בגלל עצירת התערוכות עברנו לדיגיטציה של המוצרים, כלומר – לקוחות יכולים להיכנס לאתר, לראות את הליין שיצרנו כאילו נכנסו לתערוכה, מאמינים כי זה ישמש אותנו גם לעתיד וזה גם חלק מהצעדים שעשינו ונעשה."

גליה נפרדת מאיתנו ומאחלת כי הראיון הבא יהיה בחלל משותף ולא וירטואלי, אנחנו בעד.

תמונה - Wall-Smart
תמונה - Wall-Smart
תמונה - Wall-Smart
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG