חנן עציוני, מנהל המולטימדיה בחברת דנאל טכנולוגיות, המייצגת בארץ את המותגים המובילים בתחומם Neets ,Symetrix ,StewartAudio ,AtteroTech ו-Muxlab אשר מספקים פתרונות Dante,  HDMI ו-KVM Over IP,  משתף אותנו בתובנות והישגים מהתערוכה

חנן עציוני, מנהל המולטימדיה בדנאל טכנולוגיות
חנן עציוני, מנהל תחום המולטימדיה בדנאל

לדברי חנן עציוני- מנהל תחום המולטימדיה בחברת דנאל, תערוכת ISE-2018 סימנה מגמת שיתופי פעולה בין היצרנים, בהפצת תכני אודיו ותכני וידאו על גבי רשת, לצד מתן מגוון רחב של פתרונות למערכות AV OVER IP , KVM OVER IP והפצת אודיו בטכנולוגיית DANTE. בתערוכה השתתפו מספר עצום של חברות מובילות שהציגו לראווה את כל החידושים בתחום.

עציוני: "חברת SYMETRIX, המובילה בעולם בתחום האודיו המקצועי, השיקה את סידרת הפרוססורים הדיגיטליים החדשה Radius NX לחדרי ישיבות וחדרי ועידת וידאו. הסדרה נותנת יתרון משמעותי בשילובים של תקשורת DANTE ומבטל אקו AEC מתקדם וכל זה במחירים אטרקטיביים.

חברת NEETS המתמחה במערכות שליטה ובקרה למערכות אודיו/וידאו הציגה רמקול SOUDBAR חדשני באיכות ללא פשרות, עם מובנות דיבור גבוהה ביותר לחדרי ישיבות וחדרי וועידה.

תמונה- www.neets.dk

חברת MUXLAB שזכתה השנה בפרס הצטיינות על פיתוח מערכת הרחקת HDMI על גבי רשת ללא דחיסה ב 4K  מלא, השיקה בתערוכה את נגן המדיה רשת החדש ברזולוציה 4K מלא לשילוט דיגיטלי וקירות ווידאו. בנגן שהוצג ראינו איכות גבוהה של תמונה עם אופציות להזרמת תוכן בתקן דחיסה שלH.264  ו H.265 על גבי רשת מקומית או אינטרנט.

חברת STEWART AUDIO השיקה סדרת מגברים חדשה נשלטת RS232 כשבכל מגבר DSP, מספר ערוצי הגברה בהספקים שונים וחיבורי DANTE מובנים ולראשונה יוכלו הלקוחות ליהנות מהפתרונות החדשניים שמציעה החברה במוצר אחד!"

חשוב לציין את שיתוף הפעולה הפורה בין חברת ATTERTECH עם חברת QSC שבזכותו ניתן יהיה מעתה לשלב בין מוצרי שתי החברות וליהנות מכל היתרונות של המוצרים במערכת אחת בטכנולוגית DANTE.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG