לפני כשנתיים השיקו עומר ברוקשטיין ובוריס דינקביץ' את SyncPro – חברת שירותי ענן שנראה שתתחרה בתחום שירותי הניטור והניהול בתחום ה-AV. הילוך מהיר מאוד לתקופה הנוכחית ומה שנראה מובהק אז – רחוק מאוד ממה שחשבו כולם

תוסיפו על זה שינוי שם, מיתוג וכל מה שנדרש. גיוס של יותר משישה מיליון דולר, וקיבלתם פלטפורמה ייחודית בנוף. מיהי Xyte ומדוע היא מצטיירת כשחקן עם פוטנציאל כל כך גדול? ראיינתי את עומר ברוקשטיין, מנכ"ל החברה, בכדי להבין מה השתנה באותן שנתיים. היה מעניין.

לא פלטפורמת ניטור וניהול

בראיון שנערך לאחרונה התמקדו לא מעט שאלות ביכולות הניטור והניהול של Xyte , אולם לדברי ברוקשטיין, ניטור וניהול אינם מטרת Xyte. "הקמנו פלטפורמה שהיא למעשה בסיס ל HaaS-Hardware as a Service. כל יצרנית חומרה המתחברת לאינטרנט, החל משרתים, מסכי טלוויזיה או כל מכשיר אחר, יכולה לרשום את החומרה שלה אצלנו בענן וממש לראות מה קורה איתה. 

"קח לדוגמא את יצרניות המסכים. למרביתן יש כבר תוכנה לניהול אבל כמה תוכנות כאלו מותקנות בפועל? באמצעות Xyte הן יכולות לקבל נראות מלאה לתוצרת שלהן לאחר שהותקנה. כל מה שאותה יצרנית צריכה לעשות הוא להתחבר ל-API של Xyte". 

 

מועילים לכולם = תמונה רחבה יותר

אם Xyte היא מועדון חברים שבו נוכל לראות לדוגמא את SDVoE ו-Msolutions, הרי שהדבר הנכון יהיה להפגיש ביניהן. מה זה אומר במושגים של HaaS? הרבה מאוד: זה אומר שניתן לראות את החיבור בין אותן יצרניות בפועל במידה ובוצעו אינטגרציות ביניהן. ניתן לאסוף נתונים על תקלות ולקבל תובנות משמעותיות יותר. באופן הזה ניתן, לדוגמא, להבחין בתקלות או מגבלות שונות. יתרה מכך – ניתן גם לאסוף נתוני שימוש בצורה מרוכזת על כל מה שמחובר ל-Xyte ולבחון הגדרת אינטגרציות שונות שאינן קיימות בתוכנות הניהול של אותן יצרניות. בקיצור, כולם מרוויחים. 

 

למנף את הענן של היצרניות

היות ואנחנו מגיעים מתחום ה-AV, מתבקשת השאלה: אם הארגון שלי כבר מחובר לפתרון כמו XiO Utelogy, Velocity, מה יש לי לחפש כלקוח ב-Xyte ? התשובה מורכבת אבל אנסה לפשט. כלקוח סופי אתם נהנים מיכולות Xyte אבל אתם לא לקוח ישיר שלה. כמנהלי אתר או נותן שירותים אתם יכולים למעשה לראות את כלל הרכיבים שהותקנו אצל הלקוח שלכם, ולייצר לעצמכם מרכז שליטה ענק. תוכלו לשמור ולשחזר הגדרות, לממש יכולות כדוגמת שדרוג קושחה ואפילו יצירת תרחישים שונים באמצעות ממשק ייעודי מול מערכת ניהול המבנה (BMS).

למעשה – ככל שאתם צורכים יותר שירותי ענן הקשורים ברכיבים שהותקנו אצלכם – יש יותר אפשרויות ליצירת אינטגרציה בין כולם דרך Xyte

 

למי זה נועד ?

הבטחתי קודם שאגיע לנקודה הזו: Xyte נוצרה לתת מענה לשלושה מעגלים. נתחיל עם היצרניות, להן היא מאפשרת שימוש בתוכנות ניהול, ניטור ותזמון. מדוע בעצם שכל אחת תפתח בהשקעה אדירה כלי ניהול שלא יוכלו להשיג את אותה תמונה רחבה? Xyte מאפשרת ליצרניות להתמקד בפיתוח המוצרים והשגת פונקציונליות מתקדמת באמצעות הפלטפורמה. 

אינטגרטורים או נותני שירות? ברוב המקרים תעבדו מול מספר יצרניות. האם 'תיק אתר' שבו תוכלו לתעד את ההתקנות שבוצעו, לממשק אותו אל מערכת השירות שלכם (שכנראה גם היא בענן) ולתת ללקוח שקט, יכול להועיל לכם? Xyte מספקת את המענה. 

והמעגל הסופי- אותם לקוחות קצה מכל סוג וגודל. Xyte מאפשרת להם לדעת מה קורה עם הציוד שקנו, כמה קריאות נפתחו, כמה נסגרו, תוך כמה זמן. כמה תקלות חוזרות ואילו גרסאות קושחה ותוכנה בזמן אמת. 

הלקוח הסופי מרוויח עוד דבר יקר- גם כאשר מדובר ביצרנים שונים יש לו את החופש לעבור בין נותני השירות ולא פחות חשוב- לשלם תחזוקה על מה שמחובר ולא על מה שברשימה. 

 

מה צופן העתיד ?

ברוקשטיין מציין כי הצוות גדל וממשיך להתמקד באינטגרציות וחיבורים נוספים של יצרניות לפלטפורמה, בדגש על יצרניות חומרה. המטרה היא להפוך בסופו של דבר לבית עבור כל יצרנית שתרצה לדעת מה קורה אחרי שהמוצר שלה יצא משערי המפעל.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG