Epson השיקה את קו מקרני ה- Pro L של החברה, המיועדים להתקנה בחללים מוארים במיוחד, דוגמת מרכזי מבקרים, אולמות תצוגה, מוסדות אקדמיה, מוזיאונים וחדרי ישיבות ארגוניים. הכוכב: ה-EB-L30000 Pro AV, מקרן לייזר-על שיספק  הקרנה ברמה של עד 30 אלף לומן. 

״זהו מקרן ה-Pro AV הבהיר ביותר של Epson והוא מספק לצופים חווייה עוצמתית וסוחפת״, אומר קובי כהן, מנהל תחום המקרנים מ-Epson ישראל ומציין כי המקרן החדש מחליף את דגם ה-EB-L25000U. ״העיצוב הקומפקטי של המקרן מאפשר לו להתאים לחללים צפופים ולהקל על שינועו, התקנתו ואפסונו״.

המקרן מסופק כגוף בלבד, ללא עדשה, והלקוח מקבל את החופש לבחור את העדשה או העדשות המתאימות ביותר עבור כל פרויקט ופרויקט (החברה מציעה מגוון תכליתי של עדשות שונות המייצרות תמונות חדות ואיכותיות  גם בעת ביצוע הקרנה במרחק). ״ העדשות, יכולות לייצר תמונה עד איכות 4K והן יתאימו גם לדגמים עתידיים״. 

לדברי כהן, החברה מחזיקה בקו האודיו-וידאו החזק ביותר עד היום: ״מקרני התצוגה שלנו המיועדים לשלל שימושים מקצועיים יכולים לענות על מגוון רחב של דרישות הלקוחות – ובהצלחה שאין לה תחרות. אנו ערוכים להקרנות בסביבות ה׳קשוחות׳ והתובעניות ביותר ובתרחישים של תאורה מלאה. אני מעריך כי עיקר הביקוש יגיע מספקי ציוד AV להשכרה, חברות הפקה גדולות ולשוק האירוח״. 

אודות אפסון ישראל 

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG