המיקרופון החדש לכל עיתונאי, ה-D:Vice: DPA משיקה את החידוש האחרון שלה בתחום מיקרופונים לעיתונאים עם ממשק אנלוגי-דיגיטלי נייד לחלוטין

חברת DPA, יצרנית מיקרופונים ותיקה מדנמרק, השיקה החודש את ה-D:Vice – יחידת קדם-מגבר למיקרופון בעלת שני ערוצים אשר משמשת גם כממיר אנלוגי לדיגיטלי עבור מחשבי אפל ומכשירים ניידים מתוצרתה ואף עבור ה-PC.

DPA מיקרופון שטח חדש לעיתונאים

לחברה ותק רב בתחום המיקרופונים בכל הנוגע לעבודתם של שדרנים, מוסיקאים, מהנדסי סאונד, תיאטראות, כנסיות, הפקות טלוויזיה וסרטים כאשר היא מעוניינת כעת להרחיב את יכולותיה באמצעות ה-D:Vice, יחידת קדם ההגברה אשר נועדה לספק מענה איכותי עבור שדרנים המשתמשים בטלפון הנייד שלהם לסיקורים בשטח, תופעה אשר צברה תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר עקב יכולות הטלפונים לייצר תמונות ווידאו באיכות גבוהה כאשר המכשול היחיד החסר לסיקור איכותי היה רמת השמע באותם סרטונים.

בפתרון ה-D:Vice נעשה שימוש במיקרופונים מתוצרת DPA על מנת ליצור איכויות שמע טובות ברמה הקרובה להקלטת אולפן. ניתן לשלב שתי כניסות מונו או כניסת סטריאו כאשר שילוב זה מקנה לשדרן המשתמש ב-D:Vice גמישות: הקלטת ראיון באמצעות שני מיקרופונים או הקלטת קולות רקע בזמן הכתבה.

היחידה מגיעה עם כבלי USB ו-Lightning לטובת חיבור לסמארטפונים או מחשבים. כניסות ה-MicroDot ביחידה מאפשרות לה לקבל חיבורים מכלל המיקרופונים המיניאטוריים מתוצרת DPA.

צפו בפתרון:

 

"זהו הממשק האנלוגי-דיגיטלי הראשון אותו ניתן להכניס לכיס ולהפיק צליל המתחרה באולפני הקלטות", אמר רנה מורך (René Mørch), מנהל מוצר ב-DPA Microphones. "ממשק האודיו הדיגיטלי של ה-d:vice תוכנן בייחוד עבור שדרנים ועיתונאי מובייל, אולם ניתן ליישמו גם עבור יצרני תוכן להקלטת מוסיקה, צילום באתרים וגם בשידורים חיים או מוקלטים. באמצעות יחידה זו, משתמשים יכולים להקליט באופן נייד ולהזרים אודיו מקצועי ונקי מהמיקרופונים המחוברים ליחידה".

קוטר היחידה הוא כ-2 אינצ'ים וניתן להכניסה לכיס בקלות. ניתן לשלוט ברמות השמע באמצעות אפליקציה המותקנת על גבי הסמארטפון או המחשב עליו מתבצעת ההקלטה.

יחידת ה-d:vice תוצג בתערוכת Infocomm 2017 אשר ייערך באורלנדו בחודש יוני הקרוב.

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG