27 אינטש נטולי שוליים, פאנל IPS ברזולוציה של 2K, מערך צילום מתקדם 1080P הכולל אפשרות כיוונון חכם של המצלמה, תמיכה ב IR וב windows hello, מערכת עקיבה אחרי פני המשתמש, שני רמקולים איכותיים, שני מיקרופונים המנטרלים רעשי רקע, תחנת עגינה מובנית, מעמד חכם לאוזניות הנשלף מצידי המסך, עמידה בתקנים אנרגטיים מתקדמים המאפשרים חיסכון בחשמל ומערכת הגנה על אבטחת המידע. וזה לא הכל… תפסנו את אלירן בן עזרא לשיחה קצרה על ה T27hv-20 – המסך שישנה לכם את שולחן העבודה. 

ה T27hv-20 הוא ספינת הדגל של היצרנית הגאה. המסך בעל תכונות מתקדמות וחשובות שנועדו לתת מענה לשולחן עבודה אישי מקצועי, כזה שבעליו מחפש.ת למקסם את היעילות תוך נוחות מקסימלית עם מינימום עומס וסדר בעיניים. 

לצד התצוגה הגדולה והנוחה, הטמיעה לנובו את כל ה'פריפריאליים' בתוך המסך וכך מקבל משתמש הקצה את הכלים החשובים והמעודכנים ביותר כגון דוקינג מובנה, רמקולים, מצלמה איכותית מתכווננת, מיקרופונים ועוד כחלק אינטגראלי. 

וזה לא הכל, המסך בעל תכונות רבות נוספות; Eye Comfort ו-Eyesafe של TÜV Rheinland יגנו על העיניים שלכם, חיווי ייעודי יגלה לסביבה שאתם בשיחת וידאו, מחברי USB רבים יאפשרו שימוש שוטף במכשירים נוספים ו… הוא גם ממש חתיך. בקיצור- כבל Type-C אחד ושיהיה שבוע עבודה מוצלח! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG