אנחנו יוצאים מהסגר השלישי עם אותה תחושה מבלבלת לגבי העתיד ומעט אופטימיות מהופעת והשפעת החיסונים. אנחנו חוזרים לימים אחרים, יותר חופשיים ואני מתכוון לימי הקורונה הרגילים שאינם סגר. (אופטימי מדי לחלום על חיים בלי מסיכות) ימים בהם אנחנו יכולים לצאת קצת למשל לקנות גלידה ולאכול על ספסל פנוי. 

אבל אסור לטעות, יש הנחיות ועלינו לשמור עליהן. אז איך נדע כמה אנשים יכולים להיכנס לגלידריה מבלי להפר אותן? אתגר לא פשוט ועליו ניתן להוסיף את העדכונים המתקבלים באופן שוטף לגבי כמות המבקרים המותרת במתחמים השונים שמפעיליהן כבר חצי אבודים. 

מתוך המציאות בה אנו חיים עלה הצורך לפתרון מודולרי שיאפשר ניטור של כמות המבקרים באופן מדויק תוך מתן אפשרות לגמישות מרבית וזה בדיוק מה שמהנדסי Sharp/Nec פיתחו.  

בכתבה שעלתה באתר Inavate דווח על שת"פ יוצא דופן בין החברה לחברת Nexmosphare שמטרתו לבצע מעקב חכם שיאפשר לנטר את הנכנסים לחנות/סניף הרשת הקמעונאית המדוברת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. 

שיתוף הפעולה המדובר, מנצל את יתרונות פתרונות התצוגה של NEC לצד חיישני בקרת הכניסה והנוכחות של חברת Nexmosphare ובאמצעות שידור דיגיטלי חכם, מסוגל לווסת את כמות האנשים המצויים בחנות בכל רגע נתון. 

הקהל מעודכן בכל רגע נתון. photo credit: inavateonthenet.net

איך זה עובד?  המערכת החדשה יודעת לתעד כל כניסה או יציאה אל ומהחנות בהתאם לתפוסה המותרת בה על פי הנחיות השעה. באמצעות מסכים המוצבים בחנות, המערכת יודעת לספק מידע ללקוחות ולעדכן האם מותר ובטוח להיכנס למתחם או שעליהם להמתין. המערכת ניתנת ל'קסטומיזציה' מוחלטת כך שניתן להתאימה לצרכי ולמיתוג החנות הספציפית באופן ויזואלי. 

השת"פ החדש עושה שימוש בחיישן נוכחות X-Eye מבית Nexmosphare. מדובר בחיישן אינפרא אדום אשר יודע לזהות נוכחות אנשים בהתאם לקרבתם הפיזית לחיישן (החיישן המדובר מוצב בכניסה לחנות וביציאה ממנה ומנטר את העוברים לידו). החיישן מתממשק עם מערכות המחשוב של NEC ומציג מידע רלוונטי ללקוחות החנות בזמן אמת. 

מערכת בקרת הכניסה החדשה, אידיאלית במיוחד עבור אינטגרטורים המחפשים פתרונות רלוונטיים לשוק הקמעונאי ועל אחת כמה וכמה בתקופות של חוסר וודאות כמו זו שאנו חווים כעת.  ניתן לקוות שכאשר ייפתחו שוב רשתות המסחר, נראה יותר ויותר חברות שמאמצות פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לקיים מסחר רציף תוך שמירה על ביטחונם ובריאותם של המבקרים ברשתות השיווק השונות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG