המגפה עוד לא הסתיימה, אך גופים רבים; חברות, אוניברסיטאות ולצידם המפתחים והיזמים כבר מתחילים להביט לעתיד, בנסיון לעצב ולתכנן את סביבת העבודה שלאחר השינויים שנכפו בעקבותיה.

תמונה AdobeStock - Crestron

במאמרו בנושא, סגן נשיא בכיר למוצרים וטכנולוגיה ב-Crestron העולמית, Ranjan Singh, כותב על התהליכים העתידיים מנקודת מבטו – כאדם האחראי על החזון והאסטרטגיה של החברה –  שווה קריאה.

המגפה תפסה את העולם כולו לא מוכן, והביאה עימה שינויים רחבים – בין היתר במקומות או סביבות העבודה, במהירות ובאופן שלא עמד לרשותנו זמן לתכנון. יחד עם זאת, כפי שאנחנו זוכרים ויודעים – חדשנות נולדת מצורך. ממציאים ויזמים יצירתיים נענים לאתגר כשהוא מגיע, וכך גם עם תהליכים שהתפתחו בעקבות מגפת הקורונה.

כששיטות עבודה היברידיות מתפתחות וסביבות העבודה מתקדמות, נשאלת השאלה – מה הם עמודי התווך עבור הצלחה בעידן שאחרי הקורונה? אילו מוצרים, פרוטוקולים ותכנונים יצטרכו החברות ומנהליהן להכיר או להכין לקראת העתיד?

במאמר המקיף, סוקר Singh את יסודות סביבת העבודה בעידן הפוסט-קורונה וכן את החדשנות שתתלווה לאלו. כמו כן, מסביר ומפרט על חלקם של המנהלים, מקבלי ההחלטות ובעלי התפקידים בחברות ובארגונים בעיצוב סביבת העבודה העתידית, בעולם שהשתנה לאחר המגפה, תוך הסתמכות על פתרונות מבוססי טכנולוגיה. 

Ranjan Singh - תמונה Crestron

לפרטים נוספים אודות הפתרונות הרלוונטים מ-Crestron ישראל, צרו קשר ישירות עם שרון שמר, SE החברה בישראל

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG