המערכת מספקת יכולות טובות יותר פי 50 בכל הנוגע לביצועי שחזור מידע ממערכות גיבוי ולאחר התאוששות ממתקפות כופרה, ויחד עם פתרון ה-Universal Storage מבוסס טכנולוגיית האול פלאש (All-Flash) של ואסט דאטה, ארגונים ייהנו מביצועים טובים משמעותית בהשוואה לאמצעי גיבוי מבוססי כונן קשיח מהדור הקודם

שחר פינבליט - צילום יחצ ואסט דאטה

חברת ואסט דאטה (Vast Data) הישראלית, המפתחת פתרונות אחסון וניהול מידע חדשניים שפותרים את הכשלים שהיו בתחום במשך מספר עשורים, הודיעה היום על שותפות חדשה עם חברת קומוולט (Commvault), המתמחה בניהול, גיבוי והגנת נתונים. השתיים יציעו יחדיו פתרון גיבוי משולב מודרני המספק אמצעי הגנה חדשניים לארגונים מפני איומי סייבר, אסונות או עובדים שינסו לפגוע בארגון מבפנים. שילוב פתרון האחסון מבוסס האול-פלאש, ה-Universal Storage, יחד עם פלטפורמת הגנת הנתונים המלאה של קומוולט מאפשר לייצר גיבויים ושחזורים מהירים בעלות דומה לשימוש באמצעי גיבוי מבוססי כונן קשיח, תוך שמירה על אספקת הביצועים הדרושים ליצירת, דאטה, תובנות וניתוח נתונים.

מתקפות כופרה הפכו תכופות ועלות הפגיעה שלהן יקרה יותר, מה שגרם למספר מומחים לתייג את העלייה הפתאומית בסוג המתקפות הללו כ"מגפה דיגיטלית". למעשה, לפי גרטנר, "עד שנת 2025 , לפחות 75% מארגוני טכנולוגיית המידע (IT) יתמודדו עם מתקפה אחת או יותר. זאת לאחר שבשנת 2020 נצפתה עלייה דרמטית במתקפות הכופרה, שהצביעה על שיעורי גדילה של פי 7 ומעלה". מתקפות כופרה לעיתים קרובות עלולות לשתק או לפגוע באופן קשה בארגונים כאשר נפחי IT גדולים מאוד נפגעים, ונדרש שחזור מהיר של מספר גדול של מערכות. 

פתרון ה-Universal Storage של ואסט דאטה מהווה תחליף למודל המסורתי של מכשירי גיבוי ייעודיים (PBBA) אשר לא מאפשרים לייצר כפילות נתונים על פני דיסקים מסתובבים ואינם מיועדים לשחזור נתונים מהיר. 

אלו השינויים המרכזיים שמציע הפתרון של קומוולט לאחר שעבר אופטימיזציה על ידי ואסט דאטה:

  • ביצועי אול-פלאש ואפשרויות ארכיון – ארכיטקטורת אול-פלאש מורחבת, שיכולה לעמוד בזמני התאוששות מחמירים (RTOs) על ידי יכולות טובות יותר פי 50 בכל הנוגע לשחזור מידע בעלות נמוכה ב-40 אחוזים מאשר הדור המסורתי הקודם (PBBA). 
  • הפחתת השימוש בנתונים המתקדמת ביותר בתעשייה – מבוססת הפתרון של ואסט דאטה בשילוב עם כלי הגנת הנתונים בפתרון Commvault Complete, אשר מספקת רמת יעילות חסרת תקדים, ומייצרת עלות שימוש במערכת פלאש שדומה למחירים המוכרים של מערכות אחסון מבוססות HDD.
  • עלות בעלות כוללת נמוכה – 10 שנות אחריות לפתרון Universal Storage של ואסט דאטה מספקות את עלות הבעלות הכוללת (TCO) הטובה ביותר בתעשייה, ביחס למחזור חיים ממוצע של שלוש עד חמש שנים של מערכות אחסון אחרות. 
  • הגנת נתונים ברמת האחסון – תכונת תצלום המצב (Snapshot) הבלתי ניתנת להריסה בפתרון Universal Storage מסייעת לחברות להגן על נתונים בכך שהיא מונעת שינויים או השמדה של עותקי גיבוי ותצלומי מצב קריטיים, על ידי מתקפות זדוניות בתוך הארגון או מחוצה לו. 

באמצעות שיתוף הפעולה בין החברות, חברת ואסט דאטה השלימה את הוולידציה של פלטפורמת האחסון ה-Universal Storage שלה עם הפתרונות של שותפתה החדשה מתוך חבילת ה-Commvault Complete Data Protection. כעת מאפשרת ואסט דאטה ללקוחות קומוולט להגן על כל נפחי הנתונים הארגוניים בפלטפורמת ענן אחידה, ולשחזר אלפי מכונות וירטואליות תוך שעות, במקום ימים או שבועות כפי שהיה נהוג בעבר. פלטפורמת ה-Universal Storage מבוססת האול-פלאש מאפשרת גם פונקציונליות אנליטית נוספת בפלטפורמת השירותים החכמים של קומוולט (Intelligent Data Services Platform) – כולל תאימות ושליטה על נתונים ממשלתיים על מנת לבצע ביקורות ולאתר באופן אלקטרוני נתונים רגישים ותובנות מתוך הנתונים, כדי לזהות חריגות אופציונליות ובכך ולהפחית איומים עתידיים. זאת, תוך מתן גמישות להפעלת עומסי עבודה שונים מבלי להשפיע על תהליכי גיבוי ושחזור. 

"שילוב של מנוע הגיבוי וניהול הנתונים של קומוולט עם הפלטפורמה המאוחדת של ואסט דאטה לאחסון דאטה מבוסס אול-פלאש זה לא היה דבר מובן מאליו" אמר דון פוסטר, סמנכ"ל הנדסת מכירות גלובליות בחברת קומוולט. "שותפות זו מאפשרת ללקוחותינו להפיק תועלת רבה מתהליכי הייעול והאופטימיזציה באחסון וגיבוי בטכנולוגיית אול פלאש, תוך עמידה ברמת שירות הגיבוי והשחזור המחמירים ביותר, והכל במחיר שניתן להשוותו לפתרונות מבוססי כונן קשיח".

"הגנת מידע היא כבר לא רק היכולת לסמן תיבה ולומר – ניתן לשחזר קבצים בודדים או מערכות בודדות", אמר שחר פינבליט, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות בואסט דאטה. "ארגונים חייבים כעת לתכנן כיצד יוכלו לשחזר את כל המערכות הקריטיות שלהם כשירצו לחזור לפעילות עסקית רגילה לאחר מתקפת סייבר בקנה מידה גדול, אסון טבע או מתקפות זדוניות. זה משמח מאוד לשתף פעולה עם מובילת תעשייה כמו קומוולט על מנת לספק לארגונים פתרון אול-פלאש מקיף להגנת נתונים, עליו הם יכולים להסתמך על מנת להפיק ביצועים טובים ולהתייעל מבחינה ארגונית".

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG