היברידי בעולם המולטימדיה, הביתי והמשרדי, מגוון יישומים לכל שוק בטכנולוגיות שונות כשכמעט לכולם יש משהו משותף – מתחת למכסה המנוע ובתוך אותו רכיב שמחולל את הקסם תוכלו למצוא את ואלנס. 

כשיש כל כך הרבה כלים שונים, צריך משהו אחד שיאגד אותם, ומי נכונה יותר מאשר ואלנס (Valens) לשתף אותנו בתובנות על איך לעשות את זה נכון. ובמלים אחרות – עם כל המגוון, חייבים שיהיה בסיס אחיד ותקן שיסייע להמשך ההתפתחות של התעשייה. אפי גולדשטיין, מנהלת השיווק בואלנס ומנהלת השיווק בארגון התקינה HDBaseT Alliance סיפרה לנו על האתגרים שביצירת תקן שמצד אחד מעגן את התעשייה הזו ומאחד אותה ומצד שני מאפשר לה להיות הכי גמישה שאפשר.

 

המבוגר האחראי של התעשיה

באיזו מידה התקנים שמייצרת ואלנס יכולים לתרום לתעשייה ? 

אפי מציינת כי ואלנס מהווה 'מבוגר אחראי' למעלה מעשור. בבסיסה – התקינה מאפשרת יצירת תקן פתוח הנגיש לכל היצרנים ובסופו של דבר מתגלגל אל הצרכנים שיודעים כי ניתן לשלב בין פתרונות של יצרנים שונים בהם הוטמעה טכנולוגית HDBaseT – ולא יאבדו אף יכולת. לדוגמא: חיבור מרחיק של יצרן אחד למטריצה של יצרן אחר עם שמירת יכולת השליטה המועברת על גבי HDBaseT, איכות אות הווידאו כמובן נשמרת. האקסיומה הזו נשמרת גם לתחום הביתי וגם לתחום המסחרי.

כבר היום נערכים לעתיד

השנתיים האחרונות היוו כר פורה לתחום הקולנוע הביתי – האם ההשקעה של 2020 ו-2021 נשמרת ?

אפי טוענת שהתשתיות שואלנס מייצרת היום מאפשרות גדילה, שימור ושיפור איכויות וידאו, אודיו וכמובן הוספת יכולות שליטה וניהול. לדוגמא – חיברתם פלייסטיישן 5 למסך ישן באמצעות מרחיק בעל תקינת HDBaseT? בהחלפת המסך אין צורך לשנות או לשדרג את יחידת ההרחקה, הטכנולוגיה של ואלנס מאפשרת העברת אותות וידאו ברזולוציית 4K וללא כל דחיסה או במלים אחרות – כל פיקסל שמשודר מהפלייסטיישן יימצא את דרכו למסך ולא יעבור עיבוד כלשהו.

עולם אחד, תקן אחד וכולם בפנים

אמנם אנחנו חיים ונושמים את התחום הזה, אבל אנחנו זוכרים שלצידו ואיתו כבר יש ישויות נוספות כדוגמת רשת תקשורת, פרוטוקולי שליטה וגם USB

אפי משתפת כי ה-HDBaseT3.0 מכיל יכולת העברת תקשורת במהירות 1 ג'יגה בנוסף לשאר היכולות שציינו מעלה, והכל עובר על כבל יחיד. זהו יתרון מובהק לתחום הביתי שמנסה לחסוך בכמות הכבילה ובהחלט גם לתחום המסחרי שעושה מאמץ לפשט את הפתרונות המוטמעים בארגון, כלומר – ריכוז יכולות בשירות אחד שמותקן בצורה פשוטה ומהירה מאוד. 

למה נצטרך להמתין בקוצר רוח ?

כצפוי, או לא – ISE נדחתה ועמה ההכרזות. ניסיתי לדלות לפחות אחת. אפי, עם חיוך ענק, יכלה רק לשתף כי המיילים עם העדכונים והחשיפות כבר נכתבו אבל טרם נשלחו. מה שכן הצלחנו לחלץ הוא שישנה כמות מוצרים משמעותית באותו אקו-סיסטם שהייתה אמורה לצאת במקביל להכרזות נוספות – תמתין כנראה למאי. ואלנס יצרו אפליקציה בסגנון POKEMON GO שתיצור השתתפות אמיתית מצד המבקרים ותחשוף אותם לא רק למוצרים החדשים שיצטרפו ל-HDBaseT Alliance אלא גם לחוויה של מה זה בעצם מערכת שלמה המורכבת ממספר גדול מאוד של יצרניות. 

באשר לעתיד HDBaseT שנשמע מעולה – נמתין לאינפוקום, אבל זה כבר בראיון אחר…

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG