הכוננים החדשים מציעים מהירות כפולה בהשוואה לדורות הקודמים בסדרה ומאפשרים לנייד בקלות נפחי תוכן גדולים במיוחד ביישומים עתירי נתונים

תמונה - ווסטרן דיגיטל

ווסטרן דיגיטל מציגה שני כונני SanDisk SSD ניידים המציעים מהירות כפולה בהשוואה לדורות קודמים בסדרה. כונני SanDisk Extreme ו- SanDisk Extreme PRO בנויים על מנת לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות לתוכן באיכות גבוהה ובנפחי אחסון גדולים. צלמים מקצועיים, אנשי וידיאו ומקצועני תוכן נדרשים לפתרונות אחסון אמינים המסוגלים לתפקד גם בתנועה, במהירויות גדולות.

עם קיבולת של עד 2TB, כונני ה- NVMe מתאימים במיוחד ליצירת תוכן ולהקלטת וידיאו באיכות 4K ו- 8K. ספינת הדגל של הסדרה החדשה, כונן נייד SanDisk Extreme PRO, ארוז בשלדת אלומיניום המאפשרת לשמור על טמפרטורה קרה גם תחת עומס עבודה כבד, ומציג תכנון סיליקון עמיד במיוחד המיועד להתמודד עם עומסי עבודה של הפקות מורכבות. הכוננים מסייעים גם באבטחת התוכן, בעזרת הגנת סיסמה ואפשרות שידרוג להצפנה בת 256 סיביות.

תמונה - ווסטרן דיגיטל

לדברי בראיין פרידג'יאון, מנהל השיווק בתחום פתרונות ללקוחות בווסטרן דיגיטל, "מבחינת לקוחותינו החיים הם הרפתקה – והם סומכים על יכולתנו להעלות את הרף לכל רוחב סל המוצרים שלנו, כאשר מדובר באספקת פתרונות רבי עוצמה לצרכנים ולאנשי מקצוע כאחד. מותג SanDisk זוכה לאמונם של צלמים מקצועיים בכל העולם – מה שהוביל אותנו לבנות את משפחת כונני Extreme באופן המבטיח ביצועים ברמות הגבוהות ביותר. הגדלנו את מהירות טכנולוגיית ה- NVMe העדכנית שלנו, והשתמשנו בחומרים עמידים במיוחד במסגרת תכנון המוצרים האלה, על מנת שיוכלו לטפל גם במשימות התובעניות ביותר."

הכוננים הניידים מסדרת SanDisk Extreme תוכננו תוך מחשבה על צורכי אנשי המקצוע, על מנת לטפל באופן אמין גם במשימות המאתגרות ביותר – בין אם בבית, במשרד או בשטח. הכוננים מדגמי Extreme מציעים פתרון מעולה בשטח למי שנדרשים לקיבולת נוספת ולכונן עמיד ומהיר, בעוד דגמי Extreme Pro בנויים לשימושם של אנשי מקצוע מתקדמים הנזקקים לביצועים יציבים ולכונן איתו ניתן להגיע לכל מקום.

 
תמונה - ווסטרן דיגיטל

SanDisk Extreme PRO Portable SSD

חוסך זמן במשימות אחסון והעברת נתונים, בזכות טכנולוגיית שבבי NVMe בקצב קריאה וכתיבה של עד 2000MB/s.

שלדת אלומיניום פועלת כאגן פיזור חום, ומספקת קצב עבודה יציב גבוה יותר במארז נייד.

הגנה מפני נפילות מגובה של עד שני מטרים, ועמידה בתקן הקשחה IP55 הופכים את הכונן בטוח בכל תנאי סביבה. מבנה האלומיניום ומעטה הסיליקון מעניקים תחושה נוחה ליד המחזיקה, והגנה נוספת.

מסייע בשמירה על פרטיות התוכן בעזרת הגנת ססמא, ושידרוג להצפנה בת 256 סיביות.

SanDisk Extreme Portable SSD

ביצועי NVMe בקצבים של עד 1050MB/s בקריאה ועד 1000MB/s בכתיבה בכונן נייד בעל קיבולת גבוהה המתאים במיוחד ליצירת תוכן ולהקלטת וידיאו.

על מנת להבטיח עמידות גבוהה יותר, הכונן מציע הגנה מפני נפילות מגובה של עד 2 מטרים, ועמידות בתנאי אבק ומים בתקן IP55.

מעטה חיצוני עמיד עשוי סיליקון מספק הגנה נוספת.

מסייע בשמירה על פרטיות התוכן בעזרת הגנת ססמא, ושידרוג להצפנה בת 256 סיביות.

 
טיילר סטייבלפורד (תמונה - פייסבוק)

צלם הטיולים, טיילר סטייבלפורד, אשר תמונותיו זכו בפרסים רבים ומשמש כחבר בנבחרת מוצרי SanDisk Extreme אמר: "בעידן שבו כל שניה קובעת, אנו נדרשים לפתרונות עוצמתיים העובדים בקצב שאינו נופל מזה שלנו. כאמן יוצר, מהירות היא אחת החוזקות המשמעותיות ביותר שלי. אני יודע כי קו מוצרי ה- SSD של SanDisk Extreme מאפשר לבצע את העבודה ביעילות גבוהה יותר, מבלי לדאוג לזמינות נפח אחסון."

הכוננים החדשים תואמים לעבודה בסביבת PC ו-Mac. נוסף על העברת תוכן למחשב שולחני או למחשב נייד, מאפשרים המוצרים החדשים גם לגבות במהירות ובקלות תכני מובייל, בזכות תאימות אותה הם מציבים לסמארטפונים התומכים ב- USB Type-C.

הכוננים החדשים מלווים באחריות לחמש שנים, וזמינים עתה בחנות המקוונת של ווסטרן דיגיטל, כמו גם באמצעות משווקים נבחרים של החברה בכל העולם. SanDisk Extreme זמין בנפחים של 500GB, במחיר מומלץ לצרכן של 120 דולר (בארה"ב), בעוד הכונן בנפח 1TB מוצע במחיר מומלץ של 200 דולר. SanDisk Extreme PRO זמין עתה בנפח של 2TB, במחיר מומלץ של 500 דולר, וצפוי להיות זמין גם בנפח של 1TB לקראת סוף שנת 2020. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG