בואו נחזור רגע ל-1995. חזרתם? מעולה. תהיו איתי רגע כי אני מנסה להעביר פה טענה די קשה. ב-1995 חגגתי בר-מצווה באולם שקר כלשהו כשהוריי הוציאו סכום לא מבוטל על צלם שיתעד את האירוע. התוצאה? קלטת ה-VHS המביכה ביקום, בה רואים איך אפקטים מצועצעים של הכפלת תמונה משתלבים היטב עם צילומים של ברנש מביך לא פחות שבמקרה או לא במקרה, גם כותב את הטקסט שאתם קוראים עכשיו. מאז עברו הרבה מים בנהר ויכולות הצילום הלכו והשתכללו, רק דבר אחד נותר – הזיכרון. בני האדם מחפשים את הכלים שיאפשרו להם ללכוד רגע בזמן ולהשאיר אותו נצחי. תיעוד היה משחר האנושות, בין אם על ידי ציורי מערות ובין אם, בטקס בר-מצווה מביך בו הדוד המוזר מתעקש לרקוד במרכז הרחבה ולהציג לכולם את תספורת המולט המיושנת שלו. 

תמונה מתוך: https://www.vanco1.com

חברת Vanco  הבינ"ל השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים בתחום הסטרימינג, המאפשרים לכידת וידאו ואודיו בתקציב נמוך ובאופן אלחוטי, עבור כל אותם אנשים שמעוניינים להמשיך ולתעד רגעים מרגשים או מביכים כאחד.

Vanco video recording HD Capture – או בקיצור – HDCAPT1 – מאפשר לכידת וידאו, הקלטה

והזרמv בסטרימינג היישר ממקור HDMI  דרך USB ישירות למחשב. שם, באמצעות תוכנה ייעודית

הניתנת להורדה בחינם באתר ונקו, ניתן לגשת לקבצים שהוקלטו ולצפות בהם לוקאלית או
באמצעות חיבור מרחוק. 

 

ה- HDCAPT1 מהווה פתרון אידיאלי לאלו המחפשים סביבת עבודה או למידה מרוחקת כיוון שהוא מאפשר לכידת וידאו ממצלמות רשת, שידורי HD, קונסולות גיימינג ומכשירים ניידים, כאשר ניתן בשלב מאוחר יותר, להזרים את אותם חומרים מוקלטים למקור רלוונטי. בנוסף הוא יודע להתמודד היטב עם לכידת 4K ברזולוציה של 30Hz.  

תמונה מתוך: https://www.vanco1.com/

The PulseAudio PACAPT1  – הוא חלומם הרטוב של האודיופילים. מעתה ניתן לדגום סאונד ממקורות אנלוגיים לחלוטין כמו קלטות אודיו ישנות, תקליטי ויניל או דיסקים ולהמיר אותו בקלות וביעילות לפורמט דיגיטלי. מדובר בפתרון אידיאלי לכל מי שחולק כבוד לסאונד האולדסקולי אבל לא רוצה להישאר מאחור בזמן שהקדמה מגיעה. קחו למשל מרצים, אשר רוצים לשלב בהרצאותיהם הדיגיטליות, דגימות קול ישנות או ראיונות ישנים ממקורות היסטוריים (בעיקר בתקופה הנוכחית, בה כולם עשו שיפטינג לזום) – לוכד הסאונד של ונקו ידע לעשות את העבודה. בנוסף, העובדה כי PACAPT1 לוכד את הקבצים ומגיע עם חיבור USB פשוט, הופכת אותו לנגיש במיוחד. הוא אינו דורש התקנה של דרייברים מיוחדים ועבור משתמשי הקצה היותר מתוחכמים – מגיעה עימו באופן מובנה, תוכנת העריכה Audacity הנחשבת קלה במיוחד לתפעול.

תמונה מתוך: https://www.vanco1.com/

מי עוד ייהנה מהפתרון החדש של ונקו? יוצרי פודקאסטים, גיימרים, יוצרי תוכן שמעוניינים להראות לעולם את קטלוג המוזיקה האנלוגי שלהם וכמובן – סבתות. כן, קראתם נכון, סבתות. מספרים שאם לסבתא היו גלגלים היא היתה חברה ב'אגד', אבל בתקופה הנוכחית, בה בני הגיל השלישי מצויים בקבוצת סיכון ומסוגרים בבתים, תוך שהם נשמרים לבריאותם, יש כאן הזדמנות נהדרת לדגום זכרונות קוליים מבית סבתא ולעשות בהם שימוש מושכל בשלב מאוחר יותר ואם התחלנו בבר מצווה וסיימנו בסבתות, כל מה שנותר לנו לאחל לכם הוא רק בריאות 🙂

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG