חברת סילורה מחקר ופיתוח העוסקת בפיתוח מוצרים להעברת וידיאו וקול באיכות HD על פני מרחקים של עשרות עד מאות מטרים ( 300 מ' ), החלה בשיווק של  ה- EDID MASTER של חברת SY הבריטית.

המוצר החדש של חברת SY הבריטית, מאפשר קיבוע של EDID ( Extended Display Identification Data ).

מידע זה מאפשר לכרטיסי המסך "לדעת" מיהם המסכים אליהם הם מחוברים ומהן יכולותיהן, לדוגמא  ביציאת מסך של מחשב רגיל או במטריצה הכוללת 8-12 מסכים של  Video WALL  למניעת קונפליקטים או שינויים הנגרמים כתוצאה מקריאה לא נכונה של המסך מול מערכת ההפעלה או רכיב המדיה שבדרך (מפצל, מטריצה וכו').

מוצרים להעברת וידיאו וקול באיכות HD

למוצר החדש אפשרות ל 15 מצבי EDID שונים עד 4K, כולל המרות EDID מפורמט HDMI לפורמט DVI ולהפך, קיבוע על 50Hz כולל שתי אפשרות להקלטה של EDID ממסך ועוד מגוון אפשריות .

המוצר החדש בא לספק מענה גם לאחר כיבוי והפעלת המערכת או ניתוק מסך, בשילוב עם מטריצות או כל ציוד אחר אשר חוסם מעבר EDID, בעת שילוב של מסכים עם רזולוציות שונות שלא נתמכות באופן טבעי ע"י כרטיס המסך.

עמית אילוז, מנהל מכירות ישראל בסילורה פיתוח אמר "ייחודיות המוצר הוא במגוון האפשרויות שמכיל מוצר קטן כל כך, קלות התפעול שלו ומחירו האטרקטיבי אשר הופכים אותו לפריט חובה בכל ארגז כלים של טכנאי AV ומולטימדיה. חשוב להדגיש כי החברה שמה דגש חזק על איכות קפדנית ביצור, אמינות ופשטות התפעול. מומחי החברה רכשו ניסיון רב בסטנדרטים השונים בתחום הוידאו ופיתחו טכנולוגיות מהשורה הראשונה אשר מיושמות בתחומים כגון רפואה, קולנוע ביתי, אולפנים, ביטחון, פרסום ועוד"

החברה מספקת גם שירותי ייעוץ לבחינת תאימות, (Interoperability) עבור לקוחותיה בשוק האלקטרוניקה. והיא מוסמכת תקן: ISO9001:2008

 

פרטים נוספים אודות החברה והפתרון ניתן למצוא ב https://www.silrd.co.il/EDIDMASTER.html

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG