בועידת הקניונים ורשות המסחר IMC 2017 אשר נפתחת היום ותימשך עד יום שלישי, תשתתף גם חברה שמבינה לעומק את המציאות של הענף ויותר מכך- מבינה היטב את המהלכים הנדרשים ואיך כדאי להיערך אליהם. היא עצמה אגב, פועלת לרוב בעולם הווירטואלי

ועידת הקניונים השנתית אשר נפתחת היום תטפל מן הסתם, באתגרים הרבים של הקניונים ומרכזי המסחר בעידן הרכישות האינטרנטיות. בוועידה ישתתפו בכירי התעשייה לצד ספקים מובילים המשרתים אותה. הדוברים ירצו על האמצעים הנדרשים על מנת להניע יותר אנשים להגיע לקניונים ולגרום להם לבצע בו את רכישותיהם. הרצאותיהם תהיינה עמוסות במילים כמו 'חוויה', 'דיגיטל' ו'כוח הלקוח'.

אחד המרצים הוא מנכ"ל חברת CrativeLabs, זיו הראל. CrativeLabs היא מיזוג של חברות VISUALED ו INHOUSE INTERACTIVE אשר אחראיות כל אחת בתחומה, למסירת עשרות פרויקטים דיגיטליים מובילים בישראל.

זיו הראל: ועידת הקניונים היא המפגש השנתי של בעלי ומנהלי הקניונים והרשתות הגדולות. במהלך הועידה אעביר הרצאה אשר עוסקת באתגרי הענף מנקודת מבט של מנכ"ל חברה בעלת מומחיות בו. עולם הריטייל עובר מהפיכה משמעותית; מה יהיה עם החנויות הפיזיות? איך הן תיראנה ומה תהיה החוויה בתוכן? אלה מקצת השאלות שעליהן יש לתת תשובות מקיפות. אני מאמין שהקניונים יהפכו למרכזי בידור אשר יטמיעו פתרונות VR במגוון פעילויות מכירה והקניות תהפוכנה לBy-Product של החוויה".

ועידת הקניונים השנתית

הקשר בין ספקי הטכנולוגיה לבעלי הקניונים והרשתות הופך להיות משמעותי יותר ויותר בכל שנה. כולם רוצים להביא את החוויה המקסימלית אשר תגדיל את מספר המבקרים. בעלי המותגים והרשתות יכולים להרים את הראש ולדמיין מה ניתן לעשות בעזרת מולטימדיה ודיגיטל ואיך ניתן לשלב באופן האפקטיבי ביותר בין המתחם, הקהל והתוכן.

זיו:" הכנת תשתית זה נהדר אולם לא מספיק, דרושה ההבנה שדיגיטל מושך, מעניין ומדויק יעשה את ההבדל. מיזוג החברות שיצר את CrativeLabs, מאפשר לנו לתת פתרון מלא ללקוח משלב הייעוץ ועד גזירת הסרט. המפתח הוא דיוק משותף של מטרות הפרויקט. מכאן אנחנו יודעים להביא ללקוח שלנו את הפתרון המושלם. אנחנו לא פחות חברת יעוץ מאינטגרציה מאחר ומדובר בעולם כ"כ נישתי ומקצועי שבו הניסיון הוא פרמטר קריטי"

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG