חברת קורנינג נחשבת לחלוצה היסטורית בתחום האופטיקה והשימוש בזכוכית ושיתוף הפעולה שלה עם Crestron הוא רק מתבקש, בזכותו הופכים הביקורים והעבודה בבניין ליעילים ונוחים יותר מאי פעם.

קורנינג היא אחת מהחברות הוותיקות ביותר בתחום האופטי ועיבוד הזכוכית שראשיתה עוד בסוף המאה ה-19 והיא מדורגת ברשימת ה-500 של המגזין הנחשב פורצ'ן.

 בין היתר, מהנדסי החברה סייעו לפתח את הטלסקופ של האבל והנורה של אדיסון, אך באופן מפתיע היא ידועה דווקא כיצרנית של צלחות מזכוכית מחוסמת, עמידות במיוחד שכמעט בלתי אפשרי לשבור.

כיום החברה עוסקת בחדשנות בתחום התקשורת האופטית והפיתוחים הייחודיים שהמציאה מהווים את ערוץ התקשורת העיקרי בבניין החכם שלה שגודלו יותר מ-16 דונמים. בזכות הטכנולוגיה המהווה את חוד החנית הזו, העובדים יכולים להנות מתקשורת מהירה ורציפה, לא משנה היכן הם נמצאים בבניין.

אך עם כל הכבוד לפיתוחים המרשימים הללו, חייבת להיות גם דרך לשלוט ולסנכרן את אופי העבודה ושיתופי הפעולה ברחבי הבניין. לדוגמה, שליטה בעוצמת התאורה והאודיו או קביעת פגישות בחדרי ישיבות באמצעות צגים חכמים. אתגר נוסף הוא קיום שיחות מרוחקות במספר אזורי זמן שונים עם עובדים מרוחקים. 

 

כל אלו מצריכים שימוש בפתרונות של אינטגרטורים חיצוניים בתחום התקשורת ובאופן ספציפי יותר, בתחום שיחות הוועידה והמולטימדיה. חברת Crestron נבחרה בשל יכולתה לספק פתרונות ורסטיליים במיוחד באמצעות מערכות כמו Creston Flex. צורך נוסף הוא לספק תמיכה מוחלטת בציוד חיצוני של המבקרים מבחוץ (BYOD).

שימוש נוסף בפתרון ה AirMedia מאפשר להפוך כל נקודה בבניין הענק לזירת עבודה משותפת, בין אם מדובר בפינת ישיבה זעירה או חדר וועידות גדול. מכיוון שכל אחת מ-100 נקודות ה-AirMedia הן אלחוטיות, ניתן לצרף לשיחה כל אדם בבניין ללא תלות בקרבה פיזית.

בפרויקט משולבת פלטפורמה נוספת בשם DM-NVX. מדובר במערכת מיוחדת להזרמת מדיה על רשת סטנדרטית, המאפשרת להזרים תוכן לכל נקודה בבניין. בסופו של דבר, כמו כל שירות טוב, הפתרונות של Crestron מאפשרים לקורנינג להמשיך ולחדש מבלי לדאוג לכל היתר.

אך המדד החשוב ביותר להצלחת האינטגרציה הזו הוא אולי הפידבק של העובדים ואנשי המפתח שעבדו עם Crestron: דאנה מאקורמק, אנליסטית פיתוח השווקים של החברה, מציינת כי הטכנולוגיה הוטמעה בצורה כה טבעית כך שלא משנה לאן היא מגיעה בבניין, כולם יודעים לעבוד איתה כאילו מדובר בטבע שני. רוברט בזיל, ארכיטקט, פתרונות בכיר בחברה, מציין כי תהליך ההטמעה והתמיכה של Crestron היה יוצא מן הכלל והתאים באופן ספציפי לצרכי החברה כמו למשל ביצוע אימונים והדרכות לעובדים השונים.

תמונות בכתבה – Crestron vimeo

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG