Rockwell Automation, המספקת שירותי אוטומציה ו-IT למערכות ייצור חתמה על הסכם שיתוף פעולה אזורי עם ענקית הטכנולוגיה מטריקס

ירון רז קרדיט יחצ

Rockwell Automation (רוקוול אוטומיישן), המספקת שירותי אוטומציה ו-IT למערכות ייצור, הכריזה על שיתוף פעולה מקומי עם ענקית הטכנולוגיה מטריקס. במסגרת השותפות, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תהא אחראית על הפצת, שיווק והטמעת פתרונות התוכנה של Rockwell Automation בישראל. 

האסטרטגיה של Rockwell Automation לתמוך בחברות ברחבי העולם במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן, תואמת את מחויבותה של מטריקס ללקוחות בישראל להעניק את הפתרונות המובילים ביותר בעולם לצרכים הקיימים להמשך צמיחה, מטריקס מבססת בשיתוף זה את טכנולוגיות התוכנה התעשייתיות העדכניות ביותר. צוותי Rockwell Automation ומטריקס יעבדו בשיתוף פעולה הדוק כדי להביא ערך רב יותר ללקוחותיהם עם אימוץ פתרונות דיגיטליים מתקדמים ובטוחים לשיפור החוסן, היעילות והמהירות בפעילותם.

אריאל לסרי, מנהל פעילות ישראל, ב- Rockwell Automation, אמר: "אנו שמחים מאוד שמטריקס מצטרפת אלינו כשותפת ההפצה הראשית של התוכנה שלנו בישראל. זוהי אבן דרך חשובה, ואנו מאמינים שהיא תניב ערך רב עבור הלקוחות שלנו. השותפות הזו חשובה לנו ומשמעותית ומחזקת את החזון הכולל שלנו, אני מאמין שהשותפות עם מטריקס תאיץ את הצמיחה העסקית של רוקוול בישראל".

בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק הישראלי בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה. עם חתימת הסכם השותפות עם Rockwell Automation, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תהא אחראית על ייצוג פתרונות התוכנה של Rockwell Automation בישראל, ייצוג הכולל שיווק ומכירת פתרונות התוכנה, הטמעה, יישום ומתן שירותים מיוחדים עבור הלקוחות. 

היצע הפתרונות שמתווסף עם חתימת ההסכם עם רוקוול יתמקד בפתרונות החברה לאבטחת מידע וסייבר, פתרונות OT, סוויטת פתרונות חדשנות לתעשייה, מעבר לענן, מערכות ניהול תחזוקה ממוחשבת ושלל פתרונות אוטומציה.

"אנחנו מברכים על הסכם שיתוף הפעולה עם Rockwell Automation אשר הופך אותנו למפיץ מורשה של פתרונותיה בישראל" אמר ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס. "כבר למעלה מ-20 שנה שאנחנו פועלים במרץ על מנת לספק לשוק הישראלי את פתרונות התוכנה המתקדמים ביותר, ומסייעים למגזרים השונים בתעשייה להתקדם לעבר תעשייה חכמה ומשולבת תוכנה. השותפות עם Rockwell Automation היא אבן דרך משמעותית עבורנו, שתסייע לנו להמשיך להעניק לחברות בשוק הישראלי מענה מתקדם, איכותי ומותאם. אין לי ספק שהפעילות המשותפת עם Rockwell Automation אשר קורמת עור וגידים בימים אלה, טומנת בחובה שיתוף פעולה פורה שילך ויתעצם ושלל הזדמנויות חדשות". 

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG