תחום ההוספיטליטי לוהט עם רכישה נוספת. שנת 2022 מתחילה להסתמן כשנת רכישות- חברת Uniguest המספקת שירותים בתחום ההוספיטליטי והשילוט הדיגיטלי, הודיעה על רכישת חברת Otrum המתמחה במגוון תחומים כאשר אחד הבולטים שבהם הוא תחום ההוספיטליטי גם כן.

 
Stein Surlien, Otrum (left) Matt Goche. Uniguest. credit - Uniguest

למי שלא מכיר

חברת Uniguest הוקמה בשנת 1986, מורכבת משמונה חברות בנות והיא מתמחה בטכנולוגיות אינטראקטיביות מאובטחות המשמשות ליצירת חוויות הוספיטליטי, שילוט דיגיטלי באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ובינה מלאכותית כאשר על לקוחותיה נמנים המגזרים המסחריים, חינוך, פיננסים, בטחוני, ריטייל, בתי אבות, ספורט ועוד. 

המהלך ומשמעויות לתחום ההוספיטליטי

חברת Uniguest ביצעה מספר רכישות של חברות מוכרות בתחום כדוגמת TriplePlay, OneLan ו-Volara ונראה כי היא ממשיכה להרחיב את קהל היעד והשותפויות שלה באמצעות אותן רכישות במקביל למינוף ההיצע החדש מול קהלים קיימים. אחיזתה של Uniguest על תחום השילוט הדיגיטלי והמלונאות צפויה להתחזק היות והחברות הנמצאות ברשותה חתומות על הסמכי שיתופי פעולה שונים. לדוגמא: חברת Otrum מחזיקה שיתופי פעולה מול LG, Samsung, Philips בתחום השילוט הדיגיטלי והמלונאות, חברת TriplePlay מחזיקה שיתופי פעולה מול Samsung ו-LG וכן הלאה. כמות הקשרים ממשיכה לגדול וכן הזיקה ללקוח אצלו מותקן פתרון השילוט הדיגיטלי או ההוספיטליטי.

 
צבי זוסמן (מימין) ונייג'ל בייטסון מאוטרום (תמונה - מערכת AVM)

מה אצלנו בישראל ?

חברת 'מבט מסכים וזרועות' המתחזקת שנים של ניסיון בתחום ההוספיטליטי היא הנציגה של Otrum בישראל ונראה כי המהלך צפוי לחזק עוד יותר את היכולות וההיצע שלה כלפי הלקוחות הקיימים. צבי זוסמן, מנכ"ל החברה מסר ש"האמון של UNIGUETS בצוות ובמוצרים של OTRUM ממחיש את איכות הספקים אותם בוחרת מבט מסכים וזרועות לייצג בישראל. אנחנו נעמיק את השותפות שלנו עם UNIGUEST במטרה להגדיל את סל המוצרים ופתרונות לקהל הלקוחות המקומי".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG